آیا طالب فراگیری نصب سانترال هستید؟؟از این مطلب غافل نباشید

کلاس آموزش عملی نصب سانترال پاناسونیک Panasonic و مرکز تلفن جامع Central Phone

امروزه پاسخگویی مناسب به تلفن های مشتریان از اهمیت بسیار زیادی در هر تجارتی برخوردار است بنابراین داشتن یک دستگاه مرکز تلفن در هر شرکتی می تواند یکی از عوامل پیشرفت در تجارت آن شرکت باشد. زیرا توسط سانترال (تلفن مرکزی) شما می توانید با تعداد خطوط تلفن کم به تعداد مشتریان زیادی در یک لحظه پاسخ دهی داشته باشید و دیگر اشغال بودن تلفن و یا پشت خط ماندن مشتریان از بین می رود. مثلا از 3 خط تلفن تا 8 خط داخلی داشته باشید یا با 8 خط تلفن تا 32 خط داخلی داشته باشید و… و بدین ترتیب شما می توانید تعداد مشتریان زیادی را فقط با 3 خط تلفن در یک لحظه پاسخگو باشید و قطعا این امر در تجارت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

در این میان دستگاه تلفن مرکزی Central Phone سانترال پاناسونیک Panasonic یکی از دستگاههای پیشرفته و پرکاربرد در امر سانترال و مرکز تلفن می باشد بطوریکه توسط این دستگاه می توان علاوه بر زیاد کردن خطوط تلفن ، اموری از قبیل تنظیم منشی اتوماتیک ، ضبط صدا ، انتقال مکالمه و… تنظیم کرد تا وقتی مشتری تماسی می گیرد ابتدا منشی تلفنی راهنمایی لازم را به مشتری بدهید که مثلا برای ارتباط با بخش فروش کلید 1 و برای ارتباط با پشتیبانی کلید 2 را بزنید و … قطعا این موارد را در شرکتهای مختلفی مشاهده نموده اید که در پاسخدهی مناسب به مشتریان نقش بسزایی دارد.

آیا طالب فراگیری نصب سانترال هستید

شرکت ایده آل گستر با تکیه بر متخصصین مجرب شرکت در راستای امور آموزشی شرکت و  سالها تجربه آموزشی، دوره های تخصصی آموزش نصب سانترال (مرکز تلفن) بهمراه آموزش امور پیشرفته نرم افزاری و سخت افزاری آن را برگزار می نماید. دوره آموزش سانترال بصورت کاملا عملی بوده و بر پایه ارسال مستقیم نیروی کار متخصص به بازار کار نصب سانترال Central Phone می باشد تا کارآموز پس از آموزش بتواند براحتی وارد بازار کار شود و از پشتیبانی نامحدود شرکت نیز برخوردار می باشد.

مکان برگزاری کلاس آموزش نصب سانترال (مرکز تلفن) پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر مکان کلاس سانترال Central Phone خود را در مرکز تجاری تهران انتخاب کرده است تا دسترسی کارآموزان به خوابگاه ، مترو و ترمینال راحت باشد و هزینه رفت و آمد کاراموزان شهرستانی بسیار پایین باشد. در نقشه زیر می توانید مکان کلاس آموزشی را مشاهده فرمایید:آدرس کلاس آموزش سانترال پاناسونیک:تهران ، خیابان شهید مطهری ، خیابان جم(فجر)، کوچه مگنولیا ، پلاک 11

نحوه برگزاری کلاس آموزشی سانترال پاناسونیک Panasonic

محیط آموزشی کلاس های نصب سانترال (مرکز تلفن پاناسونیک) کاملا عملی می باشد و روال آموزش سانترال بدین صورت است که تمامی اجزای دستگاه سانترال پاناسونیک از اجزای و بوردهای داخلی دستگاه سانترال پاناسونیک Panasonic تا خطوط تلفن شهری و … برای نصب و راه اندازی عملی کامل دستگاه سانترال و برقراری یک مرکز تلفن داخلی آماده می باشد و کارشناس آموزش مرحله به مرحله کار را بصورت عملی آموزش می دهد و در هر مرحله از کلاس ، کارآموزان بصورت تک به تک و یا بصورت دو تایی همان مرحله را بصورت عملی روی دستگاه سانترال و همچنین کامپیوتر انجام می دهند

 

در هر مرحله نیز تستهای عملی و تئوری بین کلاسی نیز از کار اموزان به عمل می آید تا هر کار آموز بطور کامل کلیه مراحل نصب سانترال و تلفن مرکزی پاناسونیک را انجام داده و کار نصب دستگاه و همچنین تنظیمات مختلف مثل منشی و ضبط و انتقال مکالمه و… را بخوبی فرا بگیرد که این خود باعث می شود کارآموز بعد از گذراندن دوره بتواند کار نصب سانترال  را براحتی و با اعتماد به نفس بالا در بازار کار انجام دهد و مستقیما وارد بازار کار شود و پشتیبانی نامحدود شرکت را نیز دارا می باشد.

(( بعد از گذراندن این کلاس شما یک نصاب حرفه ای سانترال (مرکز تلفن) خواهید شد که میتوانید کار خود را بصورت حرفه ای آغاز کنید ))
فهرست موضوعات آموزشی در کلاس های آموزش حضوری نصب سانترال (مرکز تلفن پاناسونیک):

  • آموزش نصب عملی دستگاه مركزی و كارت های مربوطه و ارتقاء دستگاه سانترال پاناسونیک
  • آموزش عملی تنظیم منشی خودکار و پیغام گیر و تعریف خطوط اپراتوریبرای ارجاع اتوماتیک خطوط تلفن با زدن شماره هایی مثل 1 یا 2 و…
  • آموزش کاملا عملی اتصال خطوط تلفن شهری به دستگاه سانترال پاناسونیک برای برقراری مرکز تلفن
  • آموزش عملی ساخت مرکز پیام اتوماتیک یا زدن شماره های خاص و تعریف ارجاع شماره ها برای وصل شدن به بخش های مختلف شرکت و ارسال فاکس و…
  • آموزش عملی تنظیم حالت روز/ شب / ناهار و…
  • آموزش عملی تنظیم پیام انتظار تلفن سانترال و انتخاب صدای زنگ
  • آموزش دریافت گزارش وضعیت تماس ها و نوع کار هر منشی یا پرسنل در شرکت برای تعیین گزارش کار تلفنی ماهانه پرسنل
  • آموزش عملی تعیین قفل الکترونیکی برای هر خط داخلی بطور مجزا بهمراه تنظیم محدودیت زمان تماس و…
  • آموزش عملی نحوه تنظیم انتقال تماس و ارجاع تماس ها به بخش های مختلف کاری شرکت یا سازمان در شبکه سانترال
  • آموزش نحوه تنظیم شماره گیری خودکار و ذخیره پاسخگویی خودکار و مواردی از قبیل قطع موقت صدا و…
  • آموزش عملی نصب انواع کارت ها و بوردهای مربوط به امکانات جانبی برای ارتقاء امکانات دستگاه سانترال پاناسونیک
  • آموزش دقیق سیستم های کم ظرفیت و پرظرفیت از سوییچ های شرکت پاناسونیک TES&TEM و  KX_TDA و کارتهای سری TDA
  • آشنایی دقیق با مفاهیم انتقال صدا در شبکه VOIP بهمراه تشریح ساختارهای شبکه ای آن بر اساس نرم افزار CISCO
  • آموزش عملی امکانات سانترال از قبیل دسترسی به خطوط شهری ، روش زنگ خوردن خطوط ، سطح دسترسی و…
  • آموزش نصب باطری بک آپ بصورت عملی روی دستگاه برای مواقع اضطراری که برق نیست
  • آموزش کاملا عملی نصب انواع کارت ها بر روی دستگاه سانترال از قبیل کارت های ارتقا ، کارت پیام گیر ، کارت فاکس ، کارت کالر آی دی Caller ID و…
  • آموزش عملی نصب کارت آیفون و درب باز کن بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک
  • آشانایی با نحوه ریست اطلاعات دستگاه سانترال و پاک کردن و بازگردانی دستگاه به حالت کارخانه
  • آموزش عملی نحوه برنامه ریزی سیستمی سانترال پاناسونیک برای ایجاد مرکز تلفن
  • آشنایی با انواع نمودارهای نصب دستگاه سانترال پاناسونیک
  • آشنایی با امور IP سانترال و شبکه IP دستگاه سانترال برای برقراری شبکه

صدور مدرک بعد از گذراندن کلاس آموزش نصب سانترال

پس از برگزاری کلاس های آموزش نصب سانترال پاناسونیک به هر کارآموز مدرک معتبری ارائه میگردد که این مدرک حاوی ریزعملکرد و میزان نمرات کسب شده کار آموز در تست های عملی کلاس می باشد یعنی نمراتی که کارشناس آموزش در هر مرحله از تست های عملی کارآموز برای او در کلاس آموزشی در نظر می گیرد در مدرک آنها ذکر میگردد. همچنین اگر حتی کارآموزی مرحله ای از مراحل آموزش نصب سانترال (مرکز تلفن) را کمتر یاد گرفت برای او 1 ساعت آموزش اضافی در نظر گرفته می شود تا از لحاظ میزان تخصص در کار به سطح بسیار خوب که مد نظر شرکت می باشد برسد. ( مدارک لازم : فتوکپی شناسنامه ، فتوکپی کارت ملی و یک قطعه عکس رنگی 3در4 )

همچنین کارآموزانی که قصد دریافت مدرک فنی حرفه ای دارند نیز می توانند درخواست دهند تا پس از گذراندن مراحل مربوطه مدرک فنی حرفه ای برای آنها صادر شود.

توجه 1: کلیه مراحل آموزش نصب سانترال کاملا عملی بوده و خود کارآموزان بصورت تک به تک باید تمامی مراحل را انجام دهند. زیرا هدف شرکت پرورش تکنسین های مجرب برای ورود مستقیم به بازار کار می باشد.

توجه 2: پس از گذراندن دوره آموزش نصب سانترال پاناسونیک (مرکز تلفن) به کارآموزان مدارک معتبر ارائه خواهد شد که حاوی نمرات و درجه بندی دقیق کارآموز با توجه به تست های عملی بین دوره توسط کارشناسان شرکت می باشد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی