فکس و بررسی دو نمونه از پر فروشترین فکسهای پاناسونیک

فکس

همواره شعار پاناسونیک جلب رضایت مشتریان بوده و این کمپانی بزرگ و محبوب نیز برای این مهم در کیفیت دستگاه های خود تمام دقت را بکار برده است. دستگاه فکس پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که تمامی نیازهای ارسال و دریافت فکس در ظرفیت ها و کاربری های مختلف را پوشش دهند.
دستگاه فکس پاناسونیک اداری در دو نوع فکس معمولی و فکس لیزری و در قالب دستگاه های تک منظوره و چند منظوره موجود می باشند. پایداری، امکانات متنوع، خروجی های پرکاربرد، سرعت و کیفیت مناسب و همچنین نحوه طراحی ظاهری فکس های پاناسونیک نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
گارانتی و خدمات پس از فروش در مورد دستگاه های الکترونیکی همواره دغدغه مشتریان بوده که شرکت ایده آل گستر نماینده رسمی محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک آن را برطرف نموده و با بکارگیری تکنسین های فنی مجرب خود در اسرع وقت اقدام به رفع مشکلات احتمالی مشتریان عزیز خواهد نمود.
فکس و بررسی دو نمونه از پر فروشترین فکسهای پاناسونیک

فکس پاناسونیک

دستگاه فکس پاناسونیک با کارایی بالا و مطمئن، بادوام بوده و دارای قابلیت مدیریت حجم زیادی از اسناد می باشد. فکس پاناسونیک با امنیت بالا و کارکردی آسان در انواع مختلفی موجود می باشد نظیر مدل هایی با ظرفیت بالا برای کاربرانی که روزانه نیازمند ارسال و دریافت میزان بالایی از اسناد هستند.
فکس پاناسونیک بهره وری شرکت شما را با سرعت بالا و اسکن قابل اعتماد خود بالا برده و با امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری از طریق پورت LAN و USB، پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما در جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی خواهد بود.
انتخاب فاکس پاناسونیک گزینه مناسبی برای مشتریانی خواهد بود که به دنبال دستگاه فکسی با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستند زیرا این دستگاه ها ارزان و هزینه نگهداری و تامین لوازم جانبی آن به نسبت سایر برندهای موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است.

فکس پاناسونیک مدل KX-FP701

عملکرد کپی پیشرفته :
این مدل فکس هر ویژگی را که شما برای گرفتن کپی به آن نیاز دارید در یک دستگاه برای شما فراهم کرده و با قابلیت بزرگنمایی ،طیف وسیعی از عملکرد یک کپی پیشرفته را امکان پذیر می نماید.حافظه ی 28 صفحه ی در صورت نبود کاغذ :
این سیستم می تواند تا 28 صفحه از اسناد را جهت دریافت ، در حافظه داخلی خود ذخیره کند تا در مواقعی که کاغذ در دستگاه وجود نداشت مدارک دریافتی از دست نرود.کلید هدایتگر برای بهره برداری آسان:
کلید هدایتگر به شما اجازه می دهد تا شما به راحتی حجم و سطح رینگ را کنترل کرده و همچنین به عنوان راهنمای تلفن وشماره گیر و نیز دیگر عملکردهای پیشرفته از آن استفاده کنید.امکان ارسال فکس متوالی :
این دستگاه قادر است به صورت متوالی یک فکس مشابه را به 20 موقعیت مختلف ارسال کند و دیگر نیاز نیست زمان زیادی رابرای ارسال کاغذ ها به صورت تک تک سپری کنید.

صفحه نمایش 2 سطری :
نمایشگر این دستگاه دو سطری بوده و محتویات حافظه ،نوع عملکرد ، ساعت و اطلاعات مربوط به تماس (نام و شماره تلفن) را برای شما به نمایش می گذارد.

حافظه 25 صفحه ای جهت ارسال فکس :
محفظه یی که در این دستگاه برای ارسال فکس در نظر گرفته شده دارای ظرفیت 25 صفحه ای است و می توان یک سند 25 برگی را به صورت متوالی ارسال نمود.

دفترچه تلفن 100 شماره ای :
این مدل دارای ظرفیت ذخیره 100 نام و شماره در دفترچه تلفن خود بوده و با ثبت این اطلاعات می توانید به راحتی و بدون شماره گیری ، با شماره ی مورد نظر خود تماس گرفته و مدارک مربوطه را برای آنها ارسال کنید.

از دیگر ویژگی های این فکس پاناسونیک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

– قابلیت سیستم CID

– بلندگوی دیجیتال

– سرعت چاپ 4 صفحه در دقیقه

– تغذیه خودکار 10 برگی جهت ارسال فکس و کپی

– قابلیت ECM (حالت تصحیح خطا)

– ظرفیت 50برگی کاغذ درمحفظه دستگاه

– اسپیکر دیجیتال

– سرعت ارسال فکس 14.4 Kbps

– ورودی تلفن جانبی

– وزن 3.5kg

فکس پاناسونیک مدل KX-FP711CX

عملکرد کپی پیشرفته :
این مدل فکس هر ویژگی را که شما برای گرفتن کپی به آن نیاز دارید در یک دستگاه برای شما فراهم کرده و با قابلیت بزرگنمایی ،طیف وسیعی از عملکرد یک کپی پیشرفته را امکان پذیر می نماید.حافظه ی 28 صفحه ای در صورت نبود کاغذ :
این سیستم می تواند تا 28 صفحه از اسناد را جهت دریافت ، در حافظه داخلی خود ذخیره کند تا در مواقعی که کاغذ در دستگاه وجود نداشت مدارک دریافتی از دست نرود.کلید هدایتگر برای بهره برداری آسان :
کلید هدایتگر به شما اجازه می دهد تا به راحتی حجم و سطح رینگ را کنترل کرده و همچنین به عنوان راهنمای تلفن و شماره گیر و نیز دیگر عملکردهای پیشرفته از آن استفاده کنید.امکان ارسال فکس متوالی :
این دستگاه قادر است به صورت متوالی فکس های شما را ارسال کند و دیگر نیاز نیست زمان زیادی رابرای ارسال کاغذ ها به صورت تک تک سپری کنید.

صفحه نمایش 2 سطری :
نمایشگر این دستگاه دو سطری بوده و اطلاعات مربوط به تماس (نام و شماره تلفن) را برای شما به نمایش می گذارد.

اسکن سریع :
زمان کمتری را صرف اسکن اوراق خود کنید!
با این ویژگی ، مدارک به سرعت اسکن شده و به حافظه فرستاده می شود و سپس از حافظه به گیرنده منتقل می شود.

قابلیت ECM (حالت تصحیح خطا) :
سیستم ECM اسناد را هنگام انتقال ، خط به خط چک کرده و اگر خطاهای ناشی از نویز را تشخیص دهد برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت خوب ،آن را دوباره ارسال می کند.

دفترچه تلفن 110 شماره ای :

این مدل دارای ظرفیت ذخیره 110 نام و شماره در دفترچه تلفن خود بوده و با ثبت این اطلاعات می توانید به راحتی و بدون شماره گیری ، با شماره ی مورد نظر خود تماس گرفته و مدارک مربوطه را برای آنها ارسال کنید.

سایر ویژگی های فکس پاناسونیک مدل KX-FP711 :

– قابلیت سیستم CID

– سرعت چاپ 4 صفحه در دقیقه

– تغذیه خودکار 10 برگی جهت ارسال فکس و کپی

– ظرفیت 50 برگی کاغذ در محفظه دستگاه

– اسپیکر دیجیتال

– سرعت ارسال فکس 14.4 Kbps

– ورودی تلفن جانبی

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی