نمایندگی پاناسونیک در شهرستان شیرگاه

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان شیرگاه

درباره نمایندگی پاناسونیک

شرکت ایده آل گستر در سال ۱۳۸۲با شماره ثبت ۲۹۵۹۷۴از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

این مجموعه(شرکت ایده آل گسترصدر) با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش می‌کند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاه‌ها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد.

 

به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گام‌های عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این  سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالش‌های موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی  و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت.

نمایندگی پاناسونیک در شهرستان شیرگاه

 

نمایندگی پاناسونیک ، اصل مشتری مداری را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده است. این مرکز تمامی تلاش خود را جهت نهادینه کردن مفهوم مشتری مداری بین کارکنان خود به کار بسته است. در سال‌های اخیر تمامی شرکت ها و سازمان ها، به اهمیت رضایت مشتری پی‌برده‌اند. مشتری مداری، گرایش بدست آوردن اطلاعات در مورد مشتری و استفاده از آن در تدوین استراتژی به منظور برآورد ساختن این نیازها است.اجرای این استراتژی از طریق پاسخگویی مثبت به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان اهمیت بسیاری دارد. مدیریت نمایندگی پاناسونیک معتقد است کارکنان باید فلسفه خدمت به مشتری را به طور دائم تقویت کرده و برای بهبود مستمر آن کوشش کنند. نمایندگی پاناسونیک، به دلیل تعهدی که در برآورده کردن نیاز مشتریان دارد، در ارائه ی خدمات به مشتریان همواره موفق بوده است.

بدین طریق است که سازمان می‌تواند مشتریان خود را حفظ کند. عذر خواهی از مشتری ناراضی و پاسخگویی به انتقادات آن ها، راه اصلی عبور از بسیاری از بحران‌ها و حلال بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌ها است. کارکنان و کادر فنی نمایندگی پاناسونیک، همواره  این اصل مهم را در نظر داشته اند. تعهد به ارایه ی خدمات مطلوب ، فضا و تجهیزات استاندارد و مناسب به همراه کارشناسان متعهد و مجرب، از ارزشهای  اصلی نمایندگی پاناسونیک بوده واین مرکز به صورت ویژه به آن توجه داشته است.

 

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.شرکت ایده آل گستر نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، با اتکا به تجربه خود به منظور ارائه اطلاعات به روز و فنی در مورد خدمات سانترال پاناسونیک برای اولین بار در ایران اقدام به راه اندازی سایت مرجع تخصصی سانترال پاناسونیک نموده است.

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی