قابلیت ها و ویژگی های دستگاه سانترال KX-TES824 را در مطلب زیر بخوانید

مرکزتلفن هایبرید پاناسونیک KX-TES824 دارای ظرفیت اولیه 3 خط شهری و 8 داخلی آنالوگ و هایبرید بوده و به سانترال 3 به 8 پاناسونیک شهرت دارد.. این دستگاه سانترال پاناسونیک قابل ارتقا به 8 ورودی و 24 خروجی می باشد که با اضفه نمودن کارت ارتقا قابل افزایش می باشد. گوشی های تلفن خانگی و تلفن مدیریتی kx-t7730 روی این دستگاه سانترال قابل استفاده می باشند.

 قابلیت ها و ویژگی های دستگاه سانترال KX-TES824

مشخصات

نوع دستگاه سانترال هایبرید
ظرفیت اولیه خطوط شهری مرکزتلفن 3خط
ظرفیت نهایی خطوط شهری مرکزتلفن 8خط
ظرفیت اولیه خطوط داخلی هایبرید 8خط
ظرفیت نهایی خطوط داخلی مرکزتلفن 24خط
تلفن گویا 3 کانال همزمان با اضافه نمودن کارت KX-TE82491
شماره انداز تماس گیرنده (کالرآیدی) با اضافه نمودن کارت KX-TE82494
ابعاد مرکز تلفن 368 در 284 در 117 میلی متر
وزن مرکز تلفن 3.5 کیلو گرم
ظرفیت کارت دیزا (تلفن گویا) سه کانال همزمان با اضافه نمودن کارت KX-TE82491

اطلاعات بیشتر

سانترال پاناسونیک مدل TES824 همانطور که گفته شد دارای 3 ورودی و 8 خروجی می باشد که ظرفیت آن نهایتا قابل ارتقا به 8 ورودی و 24 خروجی می باشد. سانترال 3 به 8 پاناسونیک به واسطه قیمت بسیار پایین و دوام بالا یکی از محبوب ترین محصولات پاناسونیک و به بیانی پر فروش ترین سیستم تلفنی در ایران می باشد. این دستگاه سانترال راهکار مناسبی برای دفاتر، فروشگاه ها و شرکت های کوچک می باشد که تعداد خطوط زیادی ندارند و به دنبال صرفه جویی در هزینه ها و همچنین کیفیت بالای و قابلیت ارتقا هستند که در صورت توسعه سیستم در آینده نخواهند مجدد وارد هزینه شوند.

این دستگاه از امکانات تلفنی متعارف مانند ترانسفر یا همان انتقال تماس، دایورت، هلد و کنفرانس و غیره پشتیبانی می نماید. امکانات جنبی این سانترال که با اضافه نمودن کارت قابل استفاده می باشند، قابلیت نمایش شماره تماس گیرنده (کالر آیدی)، منشی تلفنی یا همان تلفن گویا و دربازکن می باشد. این سانترال دارای ورودی صدای موزیک پشت خط می باشد که می توان به آن دستگاه موزیک انتظار یا رادیو و کامپیوتر ار برای پخش صدای دلخواه در زمان انتظار مشتری پخش نمود. همچنین خروجی صدای پیجینگ امکان پخش پیام های مورد نظر را از طریق داخلی های تلفن سانترال روی بلندگو یا دیگر خروجی های صدا فراهم می کند.

در صورتیکه می خواهید برای دفتر کار خود یک سیستم تلفنی مرکزی راه اندازی کنید حتما این محصول محبوب پاناسونیک یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این سانترال پاناسونیک هم از نظر قیمت، هم از نظر دوام می تواند نیاز های متعارف تلفنی شما را به بهترین وجه ممکن پاسخگو باشد. بهترین قیمت سانترال پاناسونیک KX-TES824 در فروشگاه سانترال در دسترس شما خواهد بود.

.

موارد استفاده سانترال KX-TES824

دفاتر بیمه، فروشگاه ها، رستوران ها، شرکت های کوچک، دفاتر پیشخوان و …. و در مجموع می توان گفت کلیه مجموعه هایی که از نظر تعداد پرسنل و خطوط ارتباطی در رنج کسب و کارهای کوچک و متوسط قلمداد می شوند می توانند از این دستگاه بی نظیر سانترال پاناسونیک برای ارتباطات تلفنی مجموعه خود بهره ببرند.

.دیاگرام دستگاه سانترال tes824

روی سانترال kx-tes824 می توان چه نوع تلفن ها و دستگاه هایی را متصل نمود، برای پاسخ گویی به این سوال تصویری از دیاگرام تجهیزات قابل اتصال و استفاده روی سانترال 3 به 8 پاناسونیک برای شما نمایش می یابد. همانطور که در تصیر مشاهده خواهید نمود از رادیو، پیجر تا در بازکن تا تلفن های آنلوگ و هایبرید و بی سیم و دستگاه فکس و صندوق صوتی را می توانید در کنار این سانترال قرار دهید و از ارتباط یکپارچه بین این تجهیزات نهایت بهره وری و استفاده بهینه را داشته باشید.

قابلیت ها و ویژگی های دستگاه سانترال KX-TES824

.

در ادامه ویژگی ها و قابلیت های سانترال KX-TES824 را مورد بررسی قرار می دهیم

.

قابلیت تلفن گویا

قابلیت تلفن گویا روی این دستگاه سانترال به صورت پیش فرض قرار داده شده است و ظرفیت یک تماس همزمان برای هدایت به سمت تلفن گویا به صورت پیش فرض روی مرکز 824 وجود دارد ولی اگر بخواهیم 3 تماس همزمان به سمت تلفن گویا هدایت شود باید از کارت KX-TE82491 استفاده کنیم و آن را به سانترال اضافه نماییم.

اما تلفن گویا چه استفاده ای دارد و چرا کاربردی برای کسب و کار ما دارد. با امکان تلفن گویا شما می توانید بخش های مختلف شرکت یا فروشگاه خود را به تماس گیرندگان معرفی کنید و تماس گیرندگان با شماره گیری عدد مورد نظر مستقیما به بخشی که با آن کار دارند مانند واحد فروش یا پشتیبانی متصل گردند. از طرفی استفاده از دیزا صرفه جویی در منابع انسانی جهت پاسخ گویی تماس های ورودی و اتصال مشتری به واخد مربوطه را هم خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای تلفن گویا برندینگ و معرفی توانمندی ها و بزرگی سازمان به مشتریان می باشد که با انتخاب یک متن مناسب که با صدایی دلنشین پخش شود کمک به معرفی بهتر سازمان خواهد داشت.

قابلیت پیجینگ

یکی از امکانات جذاب سانترال 824 سیستم پیج تلفنی می باشد. با اتصال سیستم صوت مرکزی به فیش خروجی صدا و انجام تنظیمات مربوطه شما می توانید با شماره گیری یک عدد از طریق تلفن صدای خود را روی بلندگوها و محوطه سازمان پخش کنید. امکان فراخوانی پرسنل از تلفن های داخلی ویژگی جذابی برای واحد های انتظامات و حراست سازمان ها می باشد.

موزیک انتظار

این دستگاه سانترال به صورت Default دارای یک موزیک انتظار درونی می باشد که وقتی کاربران می خواهند فردی را در حالت انتظار یا به اصطلاح هلد قرار دهند، این موزیک برای فرد منتظر پخش خواهد شد. البته روی دستگاه سانترال یک فیش ورودی صدا با عنوان music on hold تعبیه شده که از طریق آن می توان رادیو، کامپیوتر و یا دستگاه موزیک هلد یا هر دستگاهی که خروجی فیش 2.5 میلی متری صدا داشته باشد را به آن متصل نمود و موزیک ها یا پیام های مورد نظر خود را در زمان انتظار برای مشتری پخش نمود.

صندوق صوتی 

با اضافه نمودن دستگاه پیام گیر تلفنی می توان تماس های ورودی مشتریان را در زمان هایی که قابلیت پاسخ گویی وجود ندارد و یا زمانی که می خواهیم فضایی برای انتقادات و پیشنهادات مشتریان در نظر بگیرم به سمت پیام گیر تلفنی هدایت نماییم و پیام ها یا نظرات کاربران و مشتریان را ضبط نموده و در زمان مقتضی مورد بررسی قرار دهیم.

چه نوع تلفن هایی را می توانیم به دستگاه متصل کنیم

کلیه تلفن های آنالوگ که در منازل مورد استفاده قرار میگیرد را می توان روی این دستگاه سانترال استفاده نمود تلفن های رو میزی، تلفن های بیسیم و دستگاه فکس از این نوع تلفن های می باشند که می توان به عنوان داخلی به مرکز تلفن متصل نمود. برای قابلیت هایی نظیر BLF یعنی نمایش وضعیت داخلی ها یا CO Line برای دسترسی مستقیم به خطوط شهری می توان تلفن هایبرید که به تلفن مدیریتی یا تلفن اپراتوری هم مشهور می باشد روی این دستگاه استفاده نمود.

تلفن مدیریتی دارای دو زوج سیم می باشد که یک زوج آن مانند داخلی های آنالوگ برای بوق و یک زوج آن برای انتقال دیتا مورد استفاده قرار می گیرد. تلفن KX-T7730 تلفن اپراتوری و مدیریتی دستگاه سانترال 824 می باشد و از این جهت به آن تلفن اپراتوری گفته می شود که یکی از روش های برنامه ریزی دستگاه از طریق این تلفن می باشد.

.

.

پاناسونیک مجموعه ای از ایده های نو را برای ارتباطات و زندگی شما به ارمغان می آورد

.

.

معرفی ورودی خروجی های سانترال 824

سانترال KX-TES824 همانطور که گفته شد دارای 3 ورودی خط شهری و 8 خروجی داخلی می باشد که البتع با کارت توسعه اول می توان آن را به ظرفیت 6 خط شهری و 16 داخلی و با کارت توسعه دوم می توان ظرفیت آن را به 8 خط شهری و 24 داخلی افزایش داد. در تصویر زیر ورودی و خروجی ها و همچنین در گاه های ارتباط دستگاه سانترال 824 را مشاهده نمایید تا توضیحات تکمیلی و معرفی هر کدام را در ادامه داشته باشیم.

قابلیت ها و ویژگی های دستگاه سانترال KX-TES824

بدون وقفه و توضیحات اضافی به معرفی بخش های مختلف دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-TES824 می پردازیم و توضیحات مختصری در مورد هر بخش در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهیم.

1. این بخش مربوط به محل اتصال خطوط شهری می باشد که در پاناسونیک با عنوان CO شناخته می شود

2. این قسمت مربوط به محل اتصال سوکت داخلی ها می باشد که با نام Jack و با شماره گذاری 01 تا 08 مشخص شده است.

3. درگاه ورودی صدا برای موزیک هلد یا همان موزیک انتظار در این قسمت می باشد.

4. درگاه خروجی صدا برای اتصال به سیستم پیجینگ یا همان آمپلی فایر در این بخش می باشد.

5. محل قرار گیری سیم بند که جهت مهار کردن کابل های ورودی به سانترال می باشد.

6. این بخش مربوط به اینترفیس ارتباطی RS232 می باشد که از طریق آن می توان به سیستم کامپیوتری متصل شد

7. این قیمت در گاه USB می باشد که روش ارتباطی دیگری با کامپیوتر می باشد کعه برنامه ریزی با کامپیوتر با یکی از این دو روش ارتباطی انجام می شود.

8. چراغ نمایشگر وضعیت پاور و در حال کار بودن دستگاه سانترال

9. ورودی برق شهری که کابل پاور به آن متصل می شود.

10. اتصال به زمین که برای خارج کردن جریان اضافی از دستگاه به سمت چاه ارت می باشد.

11. ورودی کابل باطری بکاپ برای زمان هایی که برق شهری قطع می شود و دستگاه با باطری DC به کار خود ادامه می دهد.

12. کلید روشن و خاموش برای فعال و غیر فعال کردن دستگاه سانترال

.

.

مقایسه قیمت سانترال kx-tes824 با دیگر سانترال ها

اگر به دنبال یک دستگاه سانترال با قیمت مناسب و پایایی بالا هستید شما بهترین انتخاب ممکن را پش رو دارید. قیمت سانترال پاناسونیک kx-tes824 پایین تر از کلیه مدل های دیگر پاناسونیک میباشد. شرکت پاناسونیک این دستگاه سانترال را برای شرکت های کوچک با توان هزینه کم تولید نموده است. برای نمونه اگراین دستگاه را بخواهیم با سانترال NS500 که یک سانترال تحت شبکه می باشد مقایسه کنیم تقریبا قیمتی کمتر از نصف و در حدود یک سوم NS500 را دارد.

این درست هست که سانترال تحت شبکه ای که از آن نام بردیم مجموعه امکانات بسیار بیشتری نسبت به یک سانترال 3به 8 مدل tes824 دارد ولی نکته اینجا هست که بسیاری از این امکانات برای خیلی از شرکت ها و دفاتر از اولویت کمتری نسبت به هزینه پایین برخوردار هستند. به همین جهت پیشنهاد ما برای کسانی که دنبال سانترال ارزان قیمت برای خرید هستند، همین مدل TES824 می باشد. یکی از ویژگی های بی بدیل پاناسونیک ه در تمامی مدل ها پاناسونیک متعهد به حفظ آن هست کیفیت و پایایی در عملککرد دستگاه هست. با وجود اینکه امروز دستگاه سانترال kx-tes824 در کشور های مختلفی مانند مالزی، ویتنام، چین و غیره تولید می شود ولی به جرات می توان گفت که همان کیفیت تولید ژاپن را دارا می باشد.

.

.

.

امکانات نرم افزاری و برنامه ریزی سانترال kx-tes824

روی این دستگاه سانترال برنامه ریزی به دو روش تلفنی با کدها و کامپیوتری از طریق نرم افزار انجام می شود. در هر دو روش با تنظیمات که کارشناس روی دستگاه سانترال انجام می دهد می توان مدیریت خطوط را صورت داد و از فیچر های جنبی برای تماس ها استفاده کرد. در ادامه به قابلیت هایی که روی این دستگاه سانترال وجود دارد و از طریق برنامه ریزی مطابق با نیاز و استفاده مستری می تان آن ها را تنظیم نمود اشاره می کنیم.

.

1. مسیر دهی تماس های ورودی به شرکت برای زنگ خوردن روی یک یا چند داخلی

2. مسیر دهی تماس های خروجی به صورت گروهی یا اختصاص دادن یک یا چند خط به یک یا چند کاربر خاص برای تماس ها

3. تعیین سطح دسترسی به خطوط شهری، تماس با موبایل یا شهرستان و تماس بین المللی (بستن دو صفر)

4. تنظیمات تلفن گویا و معرفی بخش های مختلف شرکت برای تماس گیرندگان

5. تنظیمات خطوط شهری و داخلی آنالوگ برای دریافت کالرآیدی

6. تنظیم زنگ خور تماس های ورودی و دسترسی به خطوط برای دو حالت زمانی ساعات کاری و غیر کاری

7. تنظیمات کلید های کناری تلفن ها برای شماره گیری سریع، آزاد کردن خط شهری، نمایش کالر آیدی و غیره

8. تعیین مجوز انتقال و دایورت به خطوط شهری و موبایل برای داخلی ها

9. تنظیمات speed dial برای شماره گیری سریع از طریق دستگاه سانترال

10. تعیین طول مدت زمان مکالمه مجاز با تلفن های داخلی و بسیاری قابلیت های دیگر

     منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی