نمایندگی خرید سانترال پاناسونیک در منطقه چیذر

نمایندگی خرید سانترال پاناسونیک در منطقه چیذر

نمایندگی خرید سانترال پاناسونیک در منطقه چیذر

 

سانترال،به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی‌ها با (تنظیم امکانات و محدودیت‌ها) به وجود خواهد آمد. در واقع یک دستگاه سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می‌گیرد. امکانات بالقوه دستگاه و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه‌ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می‌کند.

 

از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری تلفن گویا، درسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. سانترال ها را میتوان با توجه ظرفیت و یا نحوه برقرار ارتباط بین داخلی ها خود تقسیم بندی کرد.این دسته برای کسب و کار های کوچک و متوسط طراحی شده اند طوری که میتوان نیازهای یک اداره یا یک شرکت متوسط را به شکل کامل و مناسب پوشش دهد، و تا ظرفیت ۲۴ خط داخلی و ۸ خط شهری قابل افزایش هستند.

 

این دستگاه‌ها با توجه به امکانات و ویژگی های بسیار متنوع و بلقوه خود میتوانند گزینه مناسبی برای سامان دهی به تماس های ورودی و داخلی و حتی کنترل آنها باشند. دستگاه های کم ظرفیت پاناسونیک علارقم قیمت بسیار مناسب بخش عظمی از امکانات دستگاه های پیشرفته موجود در بازار را فراهم میکنند و میتوان آنها را نسبت به محیط کار و نیاز اختصاصی شما قابل برنامه ریزی و ارتقا میباشد تا نهایت لذت را از محیط کار خود ببرید.‌

” مزایای سانترال پاناسونیک”

ایجاد یک شبکه تلفن داخلی

انتقال ۱ خط بین داخلی ها

Hold  کردن مکالمات

اشغال نشدن خطوط تلفن

“پرکاربردترین و رایج ترین سیستم مراکز تلفنی”

یکی از پرکاربردترین و رایج ترین سیستم مراکز تلفنی ، مراکز تلفنی Panasonic است که در ظرفیت های مختلف وجود دارد :

سری TE: در ۳ ظرفیت ۸*۳ ، ۱۶*۶ ، و ۲۴*۸ وجود دارد . عدد اول نشانه خط ورودی و عدد دوم نشانه تعداد داخلی می باشد.

سری TDA: در ۳ ظرفیت TDA100  ، TDA200 ، TDA600 وجود دارد.

سری TDE: مثل دستگاه TDA در همان ظرفیت ها وجود دارد . با این تفاوت; که سری TDE بهصورت Basic ، VOIP را ساپورت میکند.

“دستگاه های سانترال هایبرید سری TDA”

دستگاه های سانترال هایبرید یا چند منظوره با داشتن انعطاف پذیری بالا برای افزایش خطوط شهری و امکانات بلفعل و بلقوه ،بهترین گزینه برای مراکز بزرگ و متوسط میباشد.این دستگاه ها علاوه بر پوشش تمام امکانات و ویژگی های سانترال سری TE ،امکانات شاخص خود را دارند تا تمام نیاز کاربران خود را برطرف کنند ،از جمله این امکانات :

گوشی های مدریتی با طراحی و کارایی تحسین برانگیز

قابلیت سازگاری با خطوط پی آر آی (ISDN(BRI/PRI

تجهیزات بیسیم (MULTI CELL) برای برقراری ارتباط تلفنی سیار – سیستم تلفن DECT

کاهش هزینه های مکالمه از طریق ویژگی پروتکل اینترنتی VOIP

ایجاد شبکه قابل اعتماد از طریق E1 , E & M

صندوق صوتی پیشرفته TVM

تلفن کامپیوتری / کنسول کامپیوتری

دستگاه های سانترال PURE IP سری TDE

ادارات امروزی در حال تغییر از سیستم مخابراتی معمولی به سمت سیستم های IP انعطاف پذیر و کم هزینه می باشند و حداکثر استفاده را می توان از رشد سریع در کاربری ها و جهانی شدن IP برد و برای ساخت یک سیستم مخابراتی کامل IP از KX-TDE/NCP استفاده نمود که با سیستمهای ارتباطی جدید کاملا سازگار می باشند. KX-TDE/NCP  عملکردهای مجهز استاندارد و جدیدی را ارائه می دهد که کارایی را افزایش داده و هزینه های ارتباطی را کاهش می دهد.

 

این سری دارای خصوصیاتی با کارایی بالا و استفاده راحت از قبیل کارکرد بی سیم، صندوق صوتی و CIT می باشند. سیستم پاناسونیک IP-PBX برای شرکت هایی که قصد تغییر سیستم فعلی به یک سیستم کامل IP را دارند ، یک سکوی قابل گسترش و با کاربردی راحت ارائه می دهد که در زمینه های تجاری متعددی قابل انطباق می باشد. این مدلها خطوط مخابراتی معمولی را پشتیبانی می کنند.بنابراین این امکان را برای سیستمهای IP  فراهم می کند تا خطوط مخابراتی معمولی نظیر ISDN و خطوط آنالوگ به آنها متصل گردند. ممکن است با توجه به محیط کلر، تغییر یک خط معمولی مخابراتی موجود به یک سیستم کاملا IP به دلیل محدودیت زمانی و هزینه دشوار باشد ولی با سیستم های KX-TDE100/200/600 به طور منصفانه ای پاسخ این نیاز را تامین می گردد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی