مطلبی مفید در مورد فکس لیزری پاناسونیک

فکس های لیزری از پیشرفته ترین انواع فکسها میباشند .در این دستگاه ها دیگر خبری از عناصر گرم کننده و کاربن نمیباشد و کار چاپ فکس به تونر و درام دستگاه سپرده شده است . از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند . در این مدلها شما نه نگران جمع شدن کاربن در دستگاه هستید و نه نگران محو شدن کاغذ حرارتی . درست است که هزینه تونر را دارید ولی در مجموع با حجم بالایی که یک تونر برای چاپ فکسهای دریافتی  پشتیبانی مینماید گاها هزینه مصرفی پایین تری هم نسبت به فاکسهای کاربنی دارند . فاکسهای لیزری در دو نوع معمولی و فلت به بازار عرضه میشوند . با استفاده از دستگاهایی که صفحه فلت دارند شما میتوانید از شناسنامه یا پاسپورت هم کپی بگیرید و یا تصویر شناسنامه خود را بدون اخذ کپی ارسال نمایید . برخی از مدلهای این نوع از فکسها قابلیت اتصال به شبکه را هم دارا میباشند و شما میتوانید به عنوان یک پرینتر آن را در مجموعه خود به اشتراک بگزارید و یا با استفاده از نرم افزار مخصوص پاناسونیک فکسهای دریافتی را قبل از چاپ در کامپیوتر خود مشاهده و در صورت تمایل آنرا چاپ نمایید .
مطلبی مفید در مورد فکس لیزری پاناسونیک

بهترین دستگاه فکس لیزری

ارسال به دوستان
جهان به عنوان یک کارآفرین روز به روز در حال تغییر و تحول است و تکنولوژی و فن آوری های جدید بسیار قدرتمند و پیشرفته شده اند. دستگاه های فکس لیزری جزو تکنولوژی های روز دنیا برای صاحبان کسب و کارهای مختلف طراحی شده  است که مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کرده است. دستگاه های فکس در انواع مختلفی تولید شده اند: فکس های لیزری، فکس های کاربنی و فکس های حرارتی تمام مدل های فکس دارای کپی می باشند.

 

کپی در دستگاه فکس لیزری به خاطر تونر دارای کیفیت بالایی می باشد و نسبت به مدل های دیگر بسیار با کیفیت تر می باشد. فکس لیزری و تمامی فکس ها کارایی شان این است که برگه را ارسال و یا کپی بگیرند. فکس های لیزری قابلیت فلت شدن را دارند. از ویژگی های فکس های لیزری: تلفکس (دارای گوشی تلفن)، قابلیت پیغامگیر، قابلیت اتصال به کامپیوتر، قابلیت اسکنر، پرینتر، سرعت انتقال اطلاعات (KBPS)، حافظه دریافت، قابلیت ارسال با تاخیر، مسدود نمودن دریافت، ارسال سربرگ، دفترچه تلفن هستند.

در ادامه به معرفی بهترین دستگاه فکس لیزری می پردازیم که از فکس های روز دنیا و بسیار پرکاربرد هستند.

فکس پاناسونیک KX-MB2085

نوع فاکس: چهار کاره لیزری (پرینت ،کپی ، فاکس و اسکن)
شناسایی مخاطب (Caller ID): دارد
سرعت مودم فاکس: 33.6 Kbps
حداکثر رزولوشن: 600*600 dpi
تعداد کپی متوالی:بیشتر از 99 برگ
منشی تلفنی: ندارد

معرفی فکس Panasonic KX-MB2085

فکس Panasonic KX-MB2085،فکس لیزری چندکاره  است که در حقیقت پرینتر 4 کاره لیزری رنگی می باشد. با قابلیت های اسکن،فکس،پرینت و  کپی سرعت چاپ و کپی آن 26 برگ در دقیقه و سرعت فکس 33.6Kbps می باشد.با این دستگاه می توانید از اسناد خود کپی بگیرید. حافظه شماره تلفن  100 شماره می باشد.دارای گوشی تلفن می باشد که سرعت فکس را بالا می برد.مناسب برای شرکت ها و دفاتر شلوغ و پرکار می باشد.این دستگاه کیفیت ساخت خوبی دارد..از مزیتهای فکس 2085 پاناسونیک استفاده از تونر مدل 421 با قابلیت چاپ 2000 برگ می باشد که ازنظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

مطلبی مفید در مورد فکس لیزری پاناسونیک

طراحی و کیفیت ساخت فکس Panasonic KX-MB2085

این فکس دارای ابعاد420*432*305 میلی متر ،رزولوشن 600*600 dpi  و وزن 12 کیلوگرم می باشد که تقریبا سنگین می باشد و این مورد از معایب آن به شمار می رود.میزان بزرگنمایی هنگام کپی گرفتن 25% – 400% و تعداد کپی متوالی بیش از 99 برگ می باشد.دارای صفحه نمایش LCD دو خطی با قابلیت نمایش 12 کاراکتر و شماره گیر خودکار است.

مطلبی مفید در مورد فکس لیزری پاناسونیک
تعداد: اضافه به سبد خرید افزودن به لیست مقایسه
مشخصات کلی
لیزری نوع فکس :
ندارد منشی تلفنی :
32 مگابایت – 150 برگ حافظه فکس :
420*432*305 میلی متر ابعاد :
12 کیلوگرم وزن :
مشخصات دستگاه
تونر مدل KX-FAT421 /درام مدل KX-FAD422 مواد مصرفی :
600*600 dpi رزولوشن :
A4 سایز کاغذ :
33.6 Kbps سرعت مودم فکس :
26 برگ در دقیقه سرعت چاپ :
26 برگ در دقیقه سرعت کپی :
دارد گوشی تلفن :
دارد قابلیت تغذیه خودکار ADF :
20 برگ حجم ADF :
با سیم نوع گوشی :
250 برگ ظرفیت سینی کاغذ :
سایر مشخصات
دارد صفحه نمایش LCD :
پورت USB 2.0 پورت اتصال :

     منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی