قصد خرید فکس را دارید؟؟بخوانید!!!

فکس پاناسونیک

از مزیت های دستگاه فکس پاناسونیک می توان به قیمت کم، دوام و همینطور کارآیی بالای آن اشاره کرد. علاوه بر اینکه قیمت فکس پاناسونیک بسیار مقرون به صرفه می باشد، باید گفت که تنوع بالایی نیز نسبت به فکس های دیگر برندها دارد. برای مثال مدل هایی ساخته شده که ظرفیت ارسال و دریافت مقدار زیادی فکس بصورت روزانه را دارند و می توانند برای ارگانها و نهادهای بسیار بزرگ و فعال، مفید واقع شوند. همچنین سادگی در طراحی دستگاه های فكس پاناسونيك امکان استفاده هر چه آسان تر را به کاربر ارائه می دهند که این امر باعث شده تا همواره پاسخگوی نیاز کاربران خود باشند.

قصد خرید فکس را دارید؟؟بخوانید!!!

فکس های پاناسونیک با بهره گیری از پورت های USB و LAN قابلیت اتصال به شبکه های کامپیوتری را دارند که باعث افزایش سرعت و بازدهی شرکت ها و سازمان ها خواهد شد. بی شک افرادی که به دنبال دستگاه فکسی با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستند، فاکس پاناسونیک را انتخاب خواهند کرد چرا

که در قیاس با فکس های سایر تولیدکنندگان در بازار، از قیمت و هزینه نگهداری پایین تری برخوردار بوده و لوازم جانبی آن بیشتر از سایرین در دسترس می باشد.

راهنمای خرید دستگاه فکس

ادارجات، شرکت‌ها، دفاتر، موسسات، سازمان‌ها، مراکز، ارگان‌‌ها و حتی در بعضی‌ خانه‌ها حضور یک دستگاه فکس الزامی است. حال سوال این است که چه فکسی به کار ما می‌خورد؟

گروه بازرگانی؛ بازار خبر – طبیعی است که برای انتخاب چنین وسیله‌ای باید سراغ برندی رفت که بیشترین اعتبار و اطمینان را در بازار دارد. از بین محصولات موجود، شارپ و پاناسونیک بیشترین حجم فروش را داشته‌اند.

اما از آنجایی که تخصص اصلی پاناسونیک، عرصه مخابرات است می‌شود اینطور نتیجه گرفت که فکس‌های تولیدی این شرکت از ضمانت اجرایی بهتری برخوردار هستند.

به عنوان اولین نکته، مد نظر داشته باشید که فکس‌های مرغوب این برند توسط مالزی تولید می‌شوند. پس بیهوده دنبال فکس ساخت ژاپن نباشید. اگر فروشنده چنین ادعایی کرد، به صداقت او شک کنید.

اگر سر و کارتان با فکس ارسال و دریافت دو سه نامه در روز است، بیهوده هزینه نکنید. مدل‌های پایه هم کارتان را راه می‌اندازند.

نیمی از مکانیزم فکس‌ها ارسال (بخش اسکن) و نیمی دیگر آنها دریافت (بخش پرینتری) است. به همین خاطر روی کیفیت چاپ، رول، پودر مورد استفاده و کارتریج دقت کنید.

همه فکس‌ها دارای یک مودم داخلی هستند. از روی کاتالوگ سرعت این قطعه مخابراتی را بررسی کنید. سرعت‌های بین 15 تا 20 کیلو بیت بر ثانیه مناسب هستند.

سرعت ارسال به پیچیدگی سند، سرعت مودم و کیفیت خط تلفن ربط دارد ولی سرعت دریافت درست مانند یک پرینتر به قطعات داخلی‌ مربوط می‌شود. برای فکس‌های استاندارد 14 برگ در دقیقه عدد خوبی محسوب می‌شود.

اگر چندین خط در شرکت وجود دارد، فکسی بخرید که دارای چندین لاین ورودی است.

در بعضی مدل‌ها، آپشن Quick Scan یا اسکن سریع، عملیات ارسال را تسریع می‌بخشند.

مخزن کاغذ در این دستگاه‌ها حجم کاری آنها را بالا می‌برد.

 

در حال حاضر گران‌ترین فکس پاناسونیک در بازار KX FL612 است با این مشخصات:

نوع فاکس: لیزری

سرعت فکس: 14.4 kbps

ظرفیت حافظه: 170 برگ

حافظه شماره تلفن: 100 شماره

قابلیت:فکس – تلفن – کپی

نوع کاغذ ورودی: A4

پورت اتصال: USB2.0

مواد مصرفی :تونر KX FA83 و درام KX FA84

دارای حالت تصحیح خطا(ECM)

کپی پی‌در‌پی (تا 99 نسخه)

ظرفیت دفترچه تلفن تا 122 نام و شماره

کاهش و بزرگ شدن زوم  200 – ٪50٪

با قابلیت کنترل الکترونیک

با قابلیت دسترسی دوگانه

کلید هدایتگر : دارد

قابلیت تاخیرانتقال : دارد

پخش متوالی :20 مکان

دارای 22  ایستگاه شماره گیری تک لمسی

کنترل الکترونیک : دارد

دارای صفحه نمایش  با 2 خط  LCD

درباره ایده آل گستر

شرکت ایده آل گستر در سال 1382با شماره ثبت 295974از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی، فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

     منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی