اگر خواهان شرکت در دوره های آموزشی شرکت ایده آل گستر هستید؟!!بخوانید…

مقدمه


همانگونه که مستحضرید با گسترش صنعت IT و ورود آن به حوزه مخابرات (ICT)  از جمله مراکز سانترال پاناسونیک و نیز با بهره گیری روز افزون تلفن اینترنتی (VOIP) در ارتباطات شهری و بین شهری، فقدان دانش  لازم در زمینه IT  و VOIP به خوبی در بین تکنسین های آموزش تلفن سانترال از جمله پاناسونیک مشهود است. از سوی دیگر ورود مراکز جدید همواره دغدغه لزوم آموزش را در بین همکاران ایجاد نموده و متاسفانه آموزش های در حد انتظاری از سوی شرکت پاناسونیک به همکاران و کاربران مراکز تلفن سانترال پاناسونیک داده نشده است.

 

از سوی دیگر بعضا تکنسین های مخابراتی به سبب شاخه  کاری خود فاقد دانش لازم درزمینه شبکه بوده و تکنسین ها و مهندسانی نیز که از علم بالایی در حوزه شبکه برخوردار می باشند فاقد دانش لازم مخابراتی هستند. لذا فقدان مرکزی که به صورت اختصاصی، به آموزش مفاهیم مخابراتی به صورت اعم و آموزش، راه اندازی و برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک به صورت اخص مشغول باشد، به خوبی مشهود است.

 شرکت در دوره های آموزشی شرکت ایده آل گستر

 

تاریخچه واحد آموزش شرکت ایده آل گستر

واحد آموزش شرکت فنی مهندسی ایده آل گستر، نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران، از سال 1390 با بهره گیری از مدرسین مجرب و بنام که از تجربه کافی در زمینه مراکز تلفن سانترال و شبکه برخوردار هستند، اقدام به تشکیل کلاس های آموزش و برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک و مراکز تلفن سانترال نرم افزاری (استریکس، آوایا و..)  با هزینه و کیفیتی مطلوب نمود و در مدت کوتاهی توانست با برگزاری ده ها دوره کلاس های گروهی و خصوصی تجربه خوبی در این زمینه کسب نماید.

 

لذا این شرکت مفتخر میباشد از سال 1390 تا انتهای سال 1394 با برگزاری بیش از 60 دوره آموزشی به بیش از 850 نفر از متقاضیان در این راه یاری رساند. امید است در این راه نیز بتوانیم همچون دیگر گام های شرکت ایده آل گستر در زمینه آموزش، فروش و خدمات پس از فروش شرکت پاناسونیک موفق و سرآمد باشیم. انشاالله

برخی از خدمات واحد آموزش شرکت ایده آل گستر

 

  • پاسخگویی به نیازهای نرم افزاری هنرجویان به صورت الکترونیکی و از طریق وب سایت
  • پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات هنرجویان گرامی از طریق وب سایت به صورت آنلاین و ارسال تیکت
  • اهدای مدرک معتبر پس از طی دوره آموزشی
  • برگزاری کلاس ها در محیطی کاملا آموزشی در روزهای پایانی هفته
  • امکان برگزاری کلاس ها به صورت گروهی و خصوصی
  • امکان برگزاری کلاس های گروهی مورد نیاز ارگان ها و موسسات دولتی و خصوصی
  • امکان برگزاری کلاس های فشرده برای هنرجویان محترم شهرستان ها

سرفصل دوره ها :

1-آموزش مقدماتی مخابرات و کلیات مراکز تلفن سانترال PBX

در این دوره سعی میگردد هنر جو با تاریخچه ، اصطلاحات و کلیات مخابرات آشنا گردد . رنگبندی و سیم کشی را بیاموزد و بتواند یک سوییچ کم ظرفیت را در یک محیط آزمایشگاهی نصب نماید . در طی این دوره هنرجو با یک سیستم کم ظرفیت از سوییچ های شرکت پاناسونیک TES&TEM آشنا میگردد . میتواند سیستم مذکور را برنامه ریزی نماید و امکاناتی از قبیل دسترسی به خطوط شهری ، روش زنگ خوردن خطوط ، سطح دسترسی و دهها قابلیت اصلی مراکز سوییچ را در آن فعال یا غیر فعال نماید .

2 آموزش سیستمهای پر ظرفیت مدل KX_TDA

در این دوره هنرجو با مراکز و کارتهای سری TDA آشنا میگردد. ظرفیتهای هر یک از 4 محصول این گروه TDA30&100&200&600 را میشناسد و میتواند مراکز مذکور را به صورت سخت افزاری در یک محیط آزمایشگاهی نصب نماید او همچنین با مفاهیم جدیدی از قبیل کلاس هر داخلی و کاسه زنگ خور ، گروه خط شهری و .. آشنا میگردد و میتواند یک مرکز سوییچ سری TDA را نصب و راه اندازی نماید
3 آموزش سیستمهای مبتنی بر شبکه مدل KX-TDE

در این دوره آموزشی سعی میگردد هنرجو تفاوتهای بین مراکز دیجیتال TDA و مراکز مبتنی بر شبکه TDE را بیاموزد مفاهم را کلیدی تر می آموزد و میتواند که سرویس های ویژه ای را در مرکز ایجاد نماید از قبیل نصب خطوط E1 ، راه اندازی سیستم اپراتور گویا DISA ، سیستم هتلی و یا اجاره ای را راه اندازی نماید . او میتواند یک مرکز دیگر به صورت مجازی در مرکز TDE خود ایجاد نماید و داخلیها و خطوط شهری اینترنتی VOIP را راه اندازی نماید .
4 آموزش سیستمهای پردازش صدا مدل KX-TVM

در این دوره هنرجویان گرامی با سیستمهای پردازش صدا و قابلیتهای آن به طور کلی آشنا میگردند.میتوانند یک سیستم TVM را نصب و راه اندازی نمایند ، با کارتها و ظرفیتهای مراکز مذکور آشنا میگردند و میتوانند قابلیتهای بی نظیری را در مراکز خود برنامه ریزی نمایند
5 آموزش با اصول مقدماتی شبکه و انتقال صدا در بستر شبکه VOIP

در این دوره از دوره های آموزشی شرکت ایده آل گستر هنرجو میتواند با اصول شبکه های کامپیوتری آشنا گردد . توپولوژی های مختلف شبکه را بشناسد و بتواند یک شبکه ساده کامپیوتری را نصب و آدرس نمایی کند او با مفاهیم اصلی ، سیم کشی و اتصالات شبکه آشنا میگردد . و میتواند دو مرکز مختلف را به وسیله IP بهم متصل نماید در این دوره هنرجو با کارتهای داخلی و لینک مدل TDA0470&0490 و برنامه ریزی آن در مرکز سوییچ آشنا میشود.

اکنون این مجموعه در خدمت بیشتر از ۱۰۰۰ هنرجو از ارگانهای دولتی و خصوصی (نفت بهران،سازمان حسابرسی صنایع دفاع،پاکسان،بانک پاسارگاد،فناوری ریاست جمهوری،صادرات گاز،امداد خودرو ایران،بیمارستان آتیه،هتل گلشن رضوی)می باشد.
برای شرکت در این دوره ها و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ویژه ۰۲۱۸۱۰۱۰ سرکار خانم محمودی تماس حاصل فرمایید.

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی