نگاه کلی به دستگاه فکس پاناسونیک

نگاه کلی به دستگاه فکس پاناسونیک

دستگاه فکس پاناسونیک با کارایی بالا و مطمئن، بادوام بوده و دارای قابلیت مدیریت حجم زیادی از اسناد می باشد. فکس پاناسونیک با امنیت بالا و کارکردی آسان در انواع مختلفی موجود می باشد نظیر مدل هایی با ظرفیت بالا برای کاربرانی که روزانه نیازمند ارسال و دریافت میزان بالایی از اسناد هستند.
فکس پاناسونیک بهره وری شرکت شما را با سرعت بالا و اسکن قابل اعتماد خود بالا برده و با امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری از طریق پورت LAN و USB، پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما در جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی خواهد بود.
انتخاب فاکس پاناسونیک گزینه مناسبی برای مشتریانی خواهد بود که به دنبال دستگاه فکسی با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستند زیرا این دستگاه ها ارزان و هزینه نگهداری و تامین لوازم جانبی آن به نسبت سایر برندهای موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است

نگاه کلی به دستگاه فکس پاناسونیک

پرفروش‌های بازار دستگاه فاکس

شرکت ایده آل گستر صدر- دستگاه فاکس از دسته کالاهایی است که در انواع لیزری، حرارتی(کاغذ رول) و معمولی (کاغذ تحریر) در بازار موجود است و بسته به نوع، مارک‌ و قابلیت‌های دستگاه از قیمت‌های مختلفی برخوردار است.

فعالان بازار Panasonic brother، sharp و … را برندهای موجود در بازار معرفی کردند که در این بین دستگاه‌های فاکس Panasonic به دلیل کیفیت بالا و تبلیغات گسترده با استقبال بالایی مواجه هستند.
طبق اعلام فعالان بازار دستگاه‌های فاکس حرارتی که از کاغذهای شیمیایی (رول) استفاده می‌کنند برای انجام امور خانگی و اداری مناسب هستند و نسبت به دستگاه‌های لیزری و تحریری از فروش بالاتری برخوردار هستند.
فروشندگان مدل‌های FO-51 و UX-41 را جزو پرفروش‌ترین‌های دستگاه فاکس حرارتی معرفی کردند که با قیمت 99هزار و 800تومان به فروش می‌رسند.
دستگاه‌های فاکس تحریری نیز عملیات فاکس را روی کاغذ A4 انجام می‌دهند و نسبت به دستگاه‌های حرارتی از فروش پایین‌تری برخوردارند.

سرعت :

فاکتور سرعت یکی از موارد اصلی است که همیشه برای ذکر مشخصات دستگاههای فکس ، بکار برده می شود. واضح است  که هرچه دستگاه فکس سرعت بالاتری را در ارسال و دریافت اسناد داشته باشد بهتر  و مناسب تر است. این سرعت هم مربوط به مودم داخلی و هم مربوط به متعلقات بخش های اسکنر و پرینتر دستگاه است. یعنی هرچه مودم داخلی آنها قوی تر و سریعتر باشد مناسب تر است . از طرفی ، سرعت چاپگر یا اسکنر دستگاه را هم نباید در این بین نادیده گرفت.

بطور کلی فکس های قدیمی در مقایسه با فکس های جدید ، از سرعت به مراتب کمتری برخوردارند. سرعت در دستگاه فکس معمولا در دو بخش نامبرده می شود. سرعت ارسال و سرعت دریافت. این دو عنوان معمولا بر روی جعبه ی محصول درج می شود.

چاپ :

واضح است که نیمی از وظیفه ی دستگاه فکس مربوط به چاپ است پس این مورد هم از اصلی ترین پارامترهایی است که در هنگام خرید یک دستگاه فکس باید درنظر گرفته شود. برخی از فکس ها که گفته می شود از تکنولوژی چاپ حرارتی استفاده می کنند مجبورند از کاغذهای مخصوصی که عمر و دوام بالایی ندارند استفاده کنند . این نوع دستگاه فکس ، ما را مجبور می کند که از سند دریافتی ، یک برگ کپی بر روی کاغذ استاندارد تهیه کنیم تا ماندگاری بالایی داشته باشد. پس اگر می خواهید با این مشکل روبرو نشوید به سراغ فکس هایی بروید که از تکنولوژی چاپ لیزی و یا جوهر افشان استفاده می کنند. در هنگام خرید دستگاه فکس ، به کیفیت چاپ ، پودر یا کارتریج و رول آن توجه داشته باشید

     منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

 

منو اصلی