درباره خریدتلفن بیسیم KX-TG3611

درباره خریدتلفن بیسیم KX-TG3611

 

امروزه وسایل ارتباطی، تأثیر بسیار زیادی در کارایی مردم دارند و کمپانی‌‌های بزرگی در حال رقابت با یکدیگر هستند. یکی از این ‏وسایل بسیار موثر در امور روزمره‌ی مردم تلفن است. امروزه تلفن‌ها در همه جا یافت می‌شوند. با پیشرفت ‏تکنولوژی، امکانات تلفن‌ها بسیار زیاد شده است و روز‌به‌روز بهتر می‌شوند. شرکت‌های زیادی سر این تکنولوژی و ‏محصول در حال رقابت با یکدیگر هستند که یکی از آن‌ها پاناسونیک است.تلفن پاناسونیک مدل TG3611‏، بسیار ظریف و دارای ابعاد ۵۹ در ۱۲۲ در ۱۸۸ میلی‌متر است. وزن این دستگاه بسیار پایین ‏و حدود ۲۶۵ گرم و تعداد خطوط متصل به آن یک خط است که قابلیت کنفرانس هم دارد. بلندگوی دیجیتال ‏این دستگاه، کیفیت صدای بالایی به آن بخشیده است و نور نمایشگر آن خیره‌کنندگی خاصی دارد. صفحه‌نمایش از موارد مهم برای کاربران است. اگر با صفحه‌نمایش دوخطی و نسبتا کوچک مشکلی نداشته باشید، می‌توانید به‌راحتی از این محصول استفاده کنید.

 

درباره خریدتلفن بیسیم KX-TG3611

 

در حالت پربودن شارژ ‏دستگاه، می‌توان تا ۵ ساعت با آن کار کرد. این محصول تا مسافت ۳۰۰ متر برد دارد. یکی از مزیت‌های بسیار مناسب این ‏دستگاه، طول‌عمر باتری آن است؛ همچنین منوی این دستگاه بسیار راحت و ساده طراحی شده است.‏ کلیدهای کارکرد و شماره‌گیر این محصول از جنس پلاستیک قوی ساخته شده که نشان‌دهنده‌ی کیفیت مناسب آن است. یکی از دغدغه‌های کاربران ازبین‌رفتن رنگ شماره‌گیرهای تلفن است که در این محصول چنین چیزی وجود ندارد. جنس خود دستگاه طوری طراحی شده که اگر زمانی از دست کاربر رها شود و روی زمین بیفتد، به‌راحتی آسیب‌پذیر نیست. پایه‌ی این محصول هم طوری طراحی شده که وقتی تلفن در آن قرار می‌گیرد، اگر دست کاربر حین حرکت به آن برخورد کند، تلفن از دستگاه جدا نمی‌شود و روی زمین نمی‌افتد.

درانتها شایان ذکر است که: تلفن پاناسونیک مدل ‏TG3611BX‏ دستگاهی با امکانات و کارایی خوب و بسیار مناسب برای مصارف خانگی است. این مدل برای افرادی که خواستار چنین امکاناتی از یک تلفن هستند، بسیار مفید خواهد بود.‏

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی