درباره تلفن ضد آب بدانید..

تلفن ضد آب ، تلفن ضد انفجار، تلفن صنعتی

درجه حفاظت یا کد آی‌پی اصطلاحی در استاندارد آی‌ئی‌سی  است که بر اساس آن محفظه‌های تجهیزات الکتریکی با کدهای استانداردی با دو حرف IP در کنار دو رقم، از نظر نفوذ در برابر عوامل خارجی تقسیم‌بندی می‌شوند. رقم اول که بین ۰ تا ۶ است سطح حفاظت در برابر جسم سخت خارجی را مشخص می‌کند. رقم دوم بین ۰ تا ۸ است و میزان حفاظت را در برابر نفوذ آب (و نه هیچ مایع دیگر) مشخص می‌کند. هر چه این رقم‌ها بیشتر باشند میزان حفاظت بیشتر است یعنی ما بالاترین سطح استاندارد که می توانیم داشته باشیم IP68  می باشد .این مدل از گوشی ضد آب دارای استاندارد ۴۴ تا ۶۸ میباشند که مدل اول مقاوم جهت پاشش آب به صورت غیر مستقیم و دومی دارای مقاومت ضد آب میباشد .

این مدل از تلفنها دارای کیفیت بسیار مناسب برای مکالمه در محیط های شلوغ و پر صر و صدای صنعتی میباشند همچنین به گونه ای طراحی گردیدند در هنگام وقوع حادثه و اضطرار دارای بالاترین کارایی میباشند .

از انجا که در ساخت این قبیل از تلفن ها از مواد و قطعات خاص استفاده میگردد این قبیل از تلفن ها دارای قیمتی چندین برابر نصبت به تلفن های معمولی می باشند . از این مدل گوشی ها میتوان در محيط هاى آلوده گازى صنايع نفت ، گاز، کشتیها ، پتروشيمى و محيط هاى آلوده غبار آتشگير ذرات فيبر و پشم شيشه و معادن استفاده نمود .

این مدل از تلفنها همکنون توسط شرکت ایده آل گستر وارد و با گارانتی معتبر تقدیم شما مشتریان گرامی میگردد. لطفا جهت مشاوره و خرید با شماره تلفن ۸۱۰۱۰ و یا با شماره همراه ۰۹۱۲۸۰۸۰۰۱۸ تماس حاصل نمایید .

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی