پاناسونیک

 

کمپانی ژاپنی پاناسونیک از دوربین رباتیک جان‌سخت Aero-PTZ WV-SUD638 مخصوص تصویریرداری در مراکز امنیتی خاص و نواحی سخت و خشن رونمایی کرد.

پاناسونیک از دوربین Aero-PTZ باعنوان مقاوم‌ترین دوربین دنیا یاد می‌کند. این دوربین به سنسور ۲ مگاپیکسل FullHD مجهز شده و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری می‌کند. لنز دوربین نیز امکان زوم ۳۰ برابر اپتیکال را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

پاناسونیک در Aero-PTZ از سیستم لرزشگیر هیبریدی و سنسور ژیروسکوپ (SAS)  برای حذف لرزش‌ و ثبت تصاویر شفاف و کاربردی بهره برده است. تا کمترین تأثیر از ارتعاشات خارجی داشته باشد و بتواند در باد و طوفان های شدید تا سرعت ۶۰ متر بر ثانیه یا ۲۱۶ کیلومتر در ساعت نیز تصاویری قابل استفاده ضبط و ثبت کند .

همچنین این دوربین به وسیلع IR ELDهای دید در شب قابلیت بسیار بالایی برای تصویر برداری در محیط های تاریک دارد بطوری که می تواند تا حدود ۱۵۰متر در محیط های بسیار کم نور و تاریک ثبت تصویر نماید.

پاناسونیک

این دوربین به فناوری active sense مجهز شده که شامل دو تیغه برف‌پاک‌کن برای زدودن برف و باران از لنز، فن و هیتر داخلی در شرایط گرم و سرد برای کارکرد قطعات الکترونیکی  و سیستم حذف مه (defroster) از لنز می‌باشد. پاناسونیک مدعی است که عملکرد تمامی این سیستم‌ها، برتر از رقبای Aero-PTZ می‌باشد.

 

طراحی دوربین نیز در نوع خود بهترین است و به جرات می‌توان گفت که تاکنون شاهد دوربین رباتیکی به این زیبایی نبوده‌ایم.

جرارد فیگولز مدیر بازاریابی بخش دوربین مداربسته پاناسونیک در این رابطه می‌گوید:

Aero PTZ یک دوربین بسیار مقاوم و در عین حال سازگار با محیط زیست است که بالاترین کارایی و ثبت بهترین تصاویر را در شرایط آب و هوایی سخت و دشوار، تضمین می‌کند.

از مهمترین قابلیت‌ها و امکانات این دوربین می‌توان به چرخش سریع به اطراف (Pan) تا زاویه ۳۶۰ درجه  در ثانیه و گردش به بالا و پایین (Tilt) بصورت ۹۰ و ۱۸۰ درجه در ثانیه ، سوپر داینامیک رنج (WDR  واقعی پیشرفته) ، بدنه بسیار مقاوم ، بسیار سبک ، صاف و صیقلی  از جنس کامپوزیت ، استاندارد حفاظتی IP67، NAME-4X و استاندارد ایمنی IK10 اشاره نمود. بدنه کروی و ۳۶۰درجه ای دوربین با طراحی آیرودینامیکی باعث به حداقل رساندن تداخل با گرد و خاک ، باد و برف و باران محیط می شود . این ویژگی باعث به حداقل رسیدن خوردگی و فرسایش در محیط خواهد شد.از این دوربین می توان بطور مثال در دریاها ، ارتفاعات ، پل ها، بنادر و اسکله ها که شرایط سختی مانند اسپری آب بسیار شور و پر املاح آب را دارد به راحتی و اطمینان خاطر استفاده کرد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی