بهترین فکس کدام است؟

بی شک امروزه اکثر مکاتبات بین افراد و ادارات با ایمیل انجام میگیرد ولی کماکان دستگاه   فکس جایگاه ویژه ای در مکاتبات دارد .اولین دستگاه فاکس در سال 1902 میلادی در آلمان اختراع گردید و فاکسهای اداری امروز از سال 1980 میلادی بیشتر مرسوم شد. در دریافت مدارک فکسها به سه نوع حرارتی ، کاربنی و لیزری تقسیم میگردند.
 

فکسهای حرارتی این مدل از فاکسها که نوع اولیه دستگهای فکس هم محسوب میگردند با کاغذ حساس به گرما کار مینمایند .هزینه مصرفی در این نوع فاکسها پایین میباشد زیرا به غیر از کاغذ حساس به حرارت برای کارکرد احتیاج به چیز دیگری ندارد . عیب بزرگ این فاکسها این است که کاغذ های حساس به گرما را نمبتوان برای مدت بالایی نگهداری نمود. این مدل از فکسها دیگر توسط شرکت پاناسونیک پشتیبانی نمیکردند فکس های کاربنی کالای مصرفی در این مدل ها کاربن مخصوص میباشد

 

این کاربن دقیقا کار کاغذ حرارتی را انجام داده و کار چاپ بر روی کاغذ را انجام میدهد . .سرعت و کیفت نسبت به فاکسهای حرارتی کیفت بالاتری دارد . توجه داشته باشید اگر حجم بالایی از دریافت فاکس را دارید این دستگاه چه از لحاظ هزینه نگهداری و چه از لحاظ مواد مصرفی مرقوم به صرفه نمیباشد فکسهای لیزری نسل آخر فاکسها فاکسهای لیزری میباشد .از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند .

درباره دستگاه فکس پاناسونیک:

پاناسونیک با سابقه طولانی در تولید سیستم های مخابراتی با طراحی زیبا و کارایی بالا و کیفیت برتر در تولید فکس های چند منظوره (فکس پرینتر اسکنر) و ساده، پیشتاز بوده است و اکنون در دست بودن لوازم فکس های جدید پاناسونیک، محبوبیت آن را افزایش داده است .

دستگاه فکس پاناسونیک با کارایی بالا و مطمئن، بادوام بوده و دارای قابلیت مدیریت حجم زیادی از اسناد می باشد. فکس پاناسونیک با امنیت بالا و کارکردی آسان در انواع مختلفی موجود می باشد نظیر مدل هایی با ظرفیت بالا برای کاربرانی که روزانه نیازمند ارسال و دریافت میزان بالایی از اسناد هستند.

فکس پاناسونیک بهره وری شرکت شما را با سرعت بالا و اسکن قابل اعتماد خود بالا برده و با امکان اتصال به شبکه های کامپیوتری از طریق پورت LAN و USB، پاسخگوی نیازهای کسب و کار شما در جهت فراهم آوردن آسایش و راحتی خواهد بود.

انتخاب فاکس پاناسونیک گزینه مناسبی برای مشتریانی خواهد بود که به دنبال دستگاه فکسی با قیمت مناسب و کارآیی بالا هستند زیرا این دستگاه ها ارزان و هزینه نگهداری و تامین لوازم جانبی آن به نسبت سایر برندهای موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است.

بهترین ارسال کننده دیتا در صنعت تلفن را با فکس های پاناسونیک تجربه کنید، فکس پاناسونیک در 3 دسته بندی مختلف قابل دسترس برای شما مشتریان عزیز پاناسونیک میباشد

فکس های حرارتی پاناسونیک برای ارسال دیتا در یک دفتر یا حجره مورد استفاده قرار میگیرد.

فکس های معمولی پاناسونیک برای ارسال دیتا در یک شرکت کوچک قابل استفاده میباشد.

فکس های لیزری پاناسونیک معمولا در سازمان های بزرگ و پر جمعیت قابل استفاده است اما به دلیل کیفیت زیاد و مرقوم به صرفه بودن هزینه های شارژ کارتریج اغلب در همه مشاغل مورد استفاده میباشند.

بهترین فکس کدام است؟

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی