درباره کامتل پاناسونیک

آشنایی با شرکت کامتل

شرکت کامتل(Komtell )، نماینده رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران ، با شماره ثبت ۹۶۰۱۴ ، کد اقتصادی ۰۴۱۱۱۱۱۶۶۸۴۸۱ و شماره ملی ۱۰۱۰۱۴۰۰۷۵۰  در  سال(۱۳۷۲ /۱۹۹۴)با هدف ارائه خدمات پس از فروش در زمینه تلفن (دیجیتال، آنالوگ،بی سیم و…)، فاکس و مراکز تلفن(سانترال) تاسیس گردیده که پس از حدود ۱۶ سال ، امروز شبکه سرویس و خدمات شرکت کامتل، ۶۴ شهر و شهرستان را در بر می گیرد.از سال ۱۳۸۰ واحد های فروش،آموزش و نصب و راه اندازی به مجموعه فعالیت های شرکت اضافه گردید تا با توانمندی کامل در ارائه پیشرفته ترین و کامل ترین فناوری های مخابراتی مرتبط و در جهت  حصول نظر و رضایت مصرف کنندگان محترم گام برداشته شود.

 

شرکت کامتل با بیش از ۳۹۰ نماینده و عامل فروش در کشور، گسترده ترین شبکه فروش سیستم های مخابراتی و ارتباطی را در کشور دارد که به طور مستمر اسامی آن ها در کنار آگهی های تبلیغاتی محصولات جدید مخابراتی پاناسونیک و در جراید کثیرالانتشار، اعلام و معرفی میگردند.در زمینه آموزش و انتقال مهارت های فنی، شرکت کامتل همه ساله ضمن ارائه جدید ترین آموزش های تخصصی و فنی به ده ها تکنسین تعمیر، نصب و برنامه ریزی ، پس از برگزاری آزمون ، به نفرات برگزیده گواهینامه معتبر اهدا می نماید.

 

یکی از بزرگ ترین دستاورد ها و افتخارات شرکت کامتل ، اعتبار و مقبولیت روز افزون ضمانت نامه(Warranty ) این شرکت می باشد که به دلیل کیفیت برتر محصولات پاناسونیک ونیز  تلاش و همکاری وفادارانه و  تحسین بر انگیز همکاران تلاش گر و سخت کوش ما ونیز نمایندگان و عاملین فروش محترم در گستره پهناور ایران عزیز میسر گردید.شرکت کامتل، تنها نماینده کمپانی بزرگ پاناسونیک در خاورمیانه است که کلیه خدمات مخابراتی مربوطه اعم از فروش، خدمات پس از فروش ، نصب و راه اندازی آموزش و … را به طور جامع و کامل و در یک مجموعه ارائه می نماید.  

 

واحد سرویس و خدمات پس از فروش

واحد سرویس و خدمات پس از فروش یکی از و احدهای  شرکت کامتل نمایند.گی پاناسونیک می باشد که اصلی ترین وظیفه خود را جلب رضایت مشتریان با ارائه بهترین خدمات و در کمترین زمان ممکن میداند.مدیران  و کارشناسان فنی واحد خدمات ، همواره می کوشند تا با پیش بینی دقیق نیاز مصرف کنندگان ، تامین و توزیع هزاران قطعه را در شبکه خدمات کشوری به گونه ای برنامه ریزی و هماهنگ نمایند تا بتوانند مدت زمان تعمیر دستگاه را به حداقل برسانند.

 

همچنین به منظور ارتقاء تکنولوژیکی و تجهیز  هرچه بهتر این بخش ، سرمایه گذاری گسترده ای در زمینه خرید دستگاه ها و ابزار فنی پیشرفته از قبیل تجهیزات الکترونیکی تست و آنالیز بورد های الکترونیکی و مخابراتی صورت گرفته تا از مدرن ترین دستگاه ها در جهت استفاده بهینه از وقت و توان کارشناسان فنی بهره برداری شود.در این واحد ، کلیه تعمیرات توسط مهندسین الکترونیک  انجام می گیرد که بطور پیوسته در دوره های آموزشی تکمیلی پاناسونیک در داخل و خارج از کشور شرکت نموده و اطلاعات خود را به روز می نمایند.آموزش و ارتقاء مراکز خدمات در سراسر کشور و تجهیز مراکز با اسناد فنی مورد نیاز و قطعات یدکی و نیز تلاش مستمر در جهت گسترش شبکه خدمات رسانی به دور افتاده ترین نقاط کشور جزء اهداف اصلی این واحد می باشد.   

آدرس: تهران – منطقه ۳ – میرداماد – بین مدرس و خیابان نفت جنوبی – پ.۲۸۴

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی