تعمیرات دستگاه فکس پاناسونیک

تعمیرات دستگاه فکس پاناسونیک

امروزه با گسترش مکاتبات اداری دستگاه فکس به عنوان یکی از اصلی ترین ملزومات یک شرکت به حساب میآید .خرابی های این دستگاه پر کاربرد همواره یکی از دغدغه های پرسنل اداری یک شرکت به حساب میآید . عمده ترین خرابی های دستگاه فکس مربوط به استفاده از مواد مصرفی غیر ارجینال و معیوب میباشد . عامل دیگر خرابی فکس مربوط به استفاده نا صحیح از این وسیله پر کاربرد میباشد . در گام اول برای جلوگیری از خرابی های دستگاه فکس پیشنهاد اکید میگردد

 

وسایل مصرفی این وسیله اعم از کاربن ، کارتریج ، تونر و درام را حتما از مراکز مجاز و معتبر تهیه نمایید و هیچگاه برای صرفه جویی در هزینه کاربن فکس مصرفی را دوباره مصرف ننمایید . دیگر پیشهاد ما برای نگهداری از فکس های لیزری خرید کارتریج فکس نو و اجتناب از شارژ مجدد آن میباشد . زیرا امکان اینکه پودر مصرفی با دستگاه فکس شما همخوانی داشته باشد بسیار کم میباشد .

 

البته باید توجه داشت برخی از خرابی های دستگاه فکس نیز حاصل از استهلاک قعطات آن میباشد . به مرور زمان و استفاده مداوم از دستگاه قطعات پلاستیکی دستگاه فکس که وظیفه دریافت سند و ارسال آن را بر عهده دارند مستعمل میگردند و میبایست تعویض گردند .شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در ایران تعمیر انواع فکسهای کاربنی و لیزری با مارک پاناسونیک را در کمترین زمان ممکن و استفاده از قطعات اصلی بر عهده میپذیرد . شما همچنین میتوانید انواع وسایل مصرفی فکس پاناسونیک را از این مرکز به صورت کاملا ارجینال تهیه نمایید .

 

تعمیرات دستگاه فکس پاناسونیک

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی