آموزش نصب سانترال پاناسونیک

آموزش نصب سانترال پاناسونیک

آموزش نصب سانترال پاناسونیک

همانگونه که مستحضرید با گسترش صنعت IT و ورود آن به حوزه مخابرات (ICT)  از جمله مراکز سانترال پاناسونیک و نیز با بهره گیری روز افزون تلفن اینترنتی (VOIP) در ارتباطات شهری و بین شهری، فقدان دانش  لازم در زمینه IT  و VOIP به خوبی در بین تکنسین های آموزش تلفن سانترال از جمله پاناسونیک مشهود است. از سوی دیگر ورود مراکز جدید همواره دغدغه لزوم آموزش را در بین همکاران ایجاد نموده و متاسفانه آموزش های در حد انتظاری از سوی شرکت پاناسونیک به همکاران و کاربران مراکز تلفن سانترال پاناسونیک داده نشده است. از سوی دیگر بعضا تکنسین های مخابراتی به سبب شاخه  کاری خود فاقد دانش لازم درزمینه شبکه بوده و تکنسین ها و مهندسانی نیز که از علم بالایی در حوزه شبکه برخوردار می باشند فاقد دانش لازم مخابراتی هستند. لذا فقدان مرکزی که به صورت اختصاصی، به آموزش مفاهیم مخابراتی به صورت اعم و آموزش، راه اندازی و برنامه ریزی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک به صورت اخص مشغول باشد، به خوبی مشهود است.

آموزش نصب تلفن سانترال پر ظرفیت                      

تلفن سانترال یکی از پرکاربرد ترین ابزار ارتباطی برای سازمانهای کوچک و بزرگ می باشد با استفاده از سانترال می توان یک شبکه مخابراتی داخلی داشت که تمام تماس های داخلی های یک سازمان با هم به صورت رایگان انجام می شود علاوه بر این تمامی داخلی هایی که مرکز سانترال متصل هستند می توانند از تعداد محدودی خطوط شهری استفاده کنند و دیگر برای هر داخلی نیاز به خط مجزا و سیم کشی مجزا نمی باشد تلفن های سانترال دارای قابلیت برنامه ریزی بسیار منعطف و بالایی هستند که کاربران خود را در سراسر دنیا قانع به استفاده از این سیستم می کنند.

سری پر ظرفیت از مراکز سانترال قابلیت وصل شدن تعداد بیشتری خطوط شهری و داخلی را دارند آموزش این نوع سانترال نیاز به تخصص کافی در این زمینه دارد آموزشگاه پایتخت با بکار گیری اساتیدی که در پروژه های اجرایی زیادی حضور داشته اند این سری از آموزشها را با بالاترین و کاربردی ترین کیفیت برگزار می کند، همچنین آموزش در شرکت ایده آل گسترصدر با تشکیل کارگاه مجهز در زمینه تلفن های سانترال زمینه کار عملی و انجام تمامی مراحل نصب برای هنرجویان خود را میسر کرده است هنرجویان پس از گذراندن این دوره می توانند با اعتماد به نفس کامل وارد بازار کار شوند و در این حرفه شروع به فعالیت کنند.

 

مزایای شرکت در کلاس تلفن سانترال در شرکت ایده آل گستر صدر

  • پشتیبانی هنرجویان بعد از اتمام دوره آموزشی
  • برگزاری کلاسها به صورت کاملا عملی با انجام فعالیت عملی به مقداری که ایجاد تسلط کامل صوت پذیرد
  • تشکیل جلسات آموزشی با تعداد نفرات کمتر برای بالا بردن کیفیت
  • دسترسی مناسب محل آموزشگاه به امکانات رفاهی و حمل و نقل
  • معرفی هنرجویان برای دوره های کارآموزی عملی در صورت تمایل آنها
  • استفاده از اساتیدی که خود در پروژه های عملی فعالیت داشته اند برای بالا بردن کیفیت دوره ها
  • عضویت در انجمن علمی و تالار گفتگو آموزشگاه برای دریافت اطلاعات به روز شده تمامی دوره های آموزشی

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی