تعمیرات تلفن های پاناسونیک

تعمیرات تلفن های پاناسونیک

 

این مجموعه(شرکت ایده آل گسترصدر) با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش می‌کند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاه‌ها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد.

 

به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گام‌های عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این  سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالش‌های موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی  و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت.

تعمیرات تلفن های پاناسونیک

تلفن های بیسیم و رومیزی پاناسونیک با کیفیت خوبشان در ساخت ، چندین سالی است که میهمان خانه ما ایرانیان میباشند . خرابی این تلفنها معمولا به دلیل استفاده طولانی ایجاد میگردد.شعار ما در شرکت ایده آل گستر اینست که هیچ پاناسونیکی دور انداختنی نیست . واحد تعمیرات شرکت ایده آل گستر با بیش یک دهه تجربه و بهره گیری از بهترین تعمیر کاران و همچنین با استفاده از قطعات کاملا ارجینال میتواند هر نوع خرابی در تلفن پاناسونیک شما مرتفع نماید .

 

انواع خرابی های گوشی بیسیم همچون خرابی کیپد ، خرابی مدار شارژ ، خرابی ال سی دی ، خرابی مدار آنتن ، آب خوردگی و … در اسرع وقت در واحد تعمیرات شرکت رفع و مرتفع میگردد . ساعات کار واحد تعمیرات این شرکت همه روزه ساعت ۹ الی ۱۹ و پنجشنبه ها ۹ الی ۱۴ میباشد . بدیهی است کلیه گوشی های تلفن پاناسونیک اعزامی از سوی شما ۲۴ ساعت پس از دریافت اعلام هزینه و ۷۲ پس از دریافت به آماده تحویل به شما مشتریان گرامی میباشد .

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی