امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX-NS500

امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX-NS500

امروزه سیستم فن آوری مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری نیز در حال ارتقاء وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را داشته باشند . تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک ، کاربری آسان و کارایی بالا قادر به پاسخگویی نیاز شما می باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را فراهم آورند .

سانترال جدید چند منظوره و هوشمند پاناسونیک برای کسب کارهای کوچک و متوسط (تا ۲۸۸ کاربر)

دستگاه سانترال هوشمند KX-NS500 پاناسونیک یک راه حل مقرون به صرفه برای ایجاد ارتباطات تحت شبکه و کابلی برای شرکتهای کوچک و متوسطی است که به دنبال قابلیت انعطاف پذیری در ظرفیت و امکانات بر اساس نیازشان میباشند.

این دستگاه با برخورداری از امکانات جدید و پیشرفته ،دارای ظرفیت اولیه ۶ خط شهری و ۱۸ خط داخلی میباشد.این ظرفیت را میتوان با اضافه کردن یونیت تا ۲۸۸ خط داخلی رساند.این به معنی, پوشش کامل ظرفیت دستگاه های TDA100D/TDE100/NCP و تا حد زیادی TDE200 میباشد.

امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX-NS500

امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX-NS500

KX-NS500 یک سیستم یکپارچه ارتباطی است که امکانات گسترده IP  همچون ارتباط موبایل،یک پارچگی صندوق صوتی و ایمیل ،چت،اطلاعات حضور و فعالیت کاربران و تماسها،دست رسی از راه دور و… ،بهره میبرد .

شما همچنین میتوانید از ابزار های طراحی شده در این دستگاه ،همچون راه حل مرکز تماس ،راه حل موبایلی و سیستم صندوق صوتی بسیار پیشرفته برای بالا بردن کارایی و رضایت مندی مشتری استفاده کنید.

 

کاهش هزینه ها در اولویت اول

 

♦کاهش هزینه با به کارگیری یک سیستم چند منظوره

سانترال NS500 با به کار گیری مزایای یک سیستم چند منظوره در کاهش هزینه های کسب و کار کمک میکند و باعث تسریع در بازگشت سرمایه میشود.

امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX NS500

◊ کاهش هزینه های ارتباطی

ظرفیت های IP موجود در سانترال تحت شبکه KX-NS500 این امکان را برای شما فراهم میکند تا بر اساس نیازهای خود ترکیبی از خطوط IP  و کابلی داشته باشید.این ویژگی باعث انعطاف پذیری و کاهش هزینه ها خواهد شد.

 

امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX-NS500 01

 

◊ کاهش هزینه های شبکه

با اتصال یونیت های دستگاه سانترال KX-NS500 در دفاتر مختلف و در بستر شبکه ،شما میتوانید یک ساختار شبکه با ادغام صدا و اطلاعات داشته باشید.این عملکرد امکان ارتباط داخلی های یک مرکز را با مرکز دیگر در بستر شبکه فراهم خواهد ساخت و طبعا باعث کاهش هزینه های جاری میشود.

 

◊ کاهش هزینه های مربوط به سرمایه اولیه کسب و کار

دستگاه KX-NS500 میتواند امکان به کارگیری تلفن های تحت شبکه را به عنوان داخلی های مرکز اصلی در شعب و دفاتر فرعی فراهم کند.این امر بدون نیاز به تهیه و نصب سخت افزار و یا روتر خاصی در شعب صورت خواهد گرفت.به عبارت دیگر با روی آوردن به شبکه هزینه ای سخت افزاری کاهش خواهد یافت .

امکانات سانترال تحت شبکه پاناسونیک مدل KX NS500

◊ کاهش هزینه های جاری

با استفاده از تلفن های تحت شبکه به عنوان داخلی ،دیگر نیازی به تعویض تنظیمات مربوط به داخلی ها به هنگام تغییر در چینش داخلی های شرکت، نیست.دراین موارد کافیست به سادگی تلفن را به همراه خود به محل جدید ببرید و به شبکه وصل کنید.

 

◊ استفاده از منابع موجود

شما میتوانید از تلفنهای آنالوگ و دیجیتال قبلی خود در سانترال جدید بهره برداری کنید.این شامل تمام مدلهای قدیمی نیز خواهد.و این به معنی هدر ندادن منابع موجود و کاهش هزینه ها خواهد بود.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی