نمایندگی پاناسونیک درایران

 

درباره نمایندگی پاناسونیک

این مجموعه(شرکت ایده آل گسترصدر) با بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش و نصب محصولات ارتباطی به عنوان نمایندگی پاناسونیک و با تبیین اهداف خود در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات خود تلاش می‌کند. برای درک مناسب اهداف ما و همگرا شدن نظرات و دیدگاه‌ها، ابتدا لازم است به تعریفی از استراتژی سایت اشاره کرد.

 

به منظور بهره گیری هر چه بیشتر و برداشتن گام‌های عملی در راستای ارائه راهکار برای آسان نمودن ارتباطات در ایران،این  سایت پایه گذاری شد و با عنایت به اهمیت روزافزون محصولات ارتباطی و نقش بسیار مؤثر آن در حل معضلات و چالش‌های موجود و در راستای تامین نیازهای جامعه از این بازار جدید، جایگاه این پایگاه اطلاع رسانی فارسی در راستای توسعه ارتباطات در کشور و رقابت با بازار بزرگ جهانی و مشتریان بالقوه کالاهای ارتباطی  و خدمات ایرانیان در سرتاسر دنیا این کنسرسیوم با محوریت این مجموعه،به عنوان نمایندگی پاناسونیک شکل گرفت. امید آن داریم که با همت و تلاش مستمر و مثبت، مسیر توسعه و اعتلای محصولات ارتباطی کشور را ادامه دهیم و در این جهت دست همکاری خود را به سوی کلیه عزیزان و صاحب نظران این صنعت دراز کرده و امیدوار به همکاری بیش از پیش هستیم.

 

و حال با جمع آوری اطلاعات جامع و کامل ،شامل مشخصات فنی ،درایورها،نرم افزار ها و کاتالوگ محصولات سانترال ،فکس و تلفن های رو میزی و بی سیم در تب های مربوط به هر محصول و ارائه مقالات آموزشی در قسمت اخبار و مقالات،ضمینه را برای بهترین انتخاب فراهم نمودیم ،امید است مورد استقبال و استفاده شما قرار گیرد.

نمایندگی پاناسونیک درایران

حرکت در مسیر استاندارد


اصل کلی شرکت پاناسونیک ، بر روی سنجش فعالیت ها با معیارهای بین المللی ،اصولی و در راستای استانداردهای تعیین شده بنا نهاده شده است. این امر سبب می شود تا انجام کلیه مراحل مرتبط با کار ، در چهارچوب مشخص و صحیح صورت پذیرد. تمام واحد ها ازجمله فروش ، فنی و مهندسی، نصب و راه اندازی ، خدمات پس از فروش با معیارهای مرتبط تطبیق داده شده تا از روند صحیح کار اطمینان حاصل شود.

سخن آخر:

شرکت ایده آل گستر صدر به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

لذا شرکت ایده آل گسترصدر، با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.

ارتباط با ما

آدرس نمایندگی فروش پاناسونیک : تهران –خیابان مطهری –خیابان فجر-کوچه ماگنولیا-شماره11

تلفن: 81010-021 ،88940000-021

ایمیل:  INFO@IDEHAL.ORG

وب سایت: WWW.IDEHAL.ORG

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی