سیستم های ارتباطی- اداری پاناسونیک

سیستم های ارتباطی اداری پاناسونیک (سانترال) برای کارهای تجاری در هر مکانی ایده آل می باشند.

برای اکثر کارها و اشخاص تماس با مشتریان نشانه مهمی برای موفقیت است. سیستم تلفن سانترال ، مرکز همه ارتباطات است. بدون نگرانی برای چگونگی انتقال ارتباطات از طرف IP با سیستم تلفن سنتی و یا بکارگیری تکنولوژی بی سیم آنچه که برای تجارت و کار حیاتی است کیفیت و اعتبار آن می باشد. شرکت پاناسونیک دارای راه حل های متنوع زیادی است که تامین کننده کلیه نیازهای فردی شما می باشد.

فروش

در دنیای رقابتی امروزی برای مشتریان، تماسهای شخصی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. رضایت مشتری، حداکثر انعطاف پذیری و قابلیت دسترسی از اهم این موارد می باشند. هر چیز که شما نیاز دارید از پیش بصورت استاندارد توسط پاناسونیک ساخته شده است.

 

هتل

بازار مهمان نوازی نیاز به سیستم ارتباطی دارد که قابل انعطاف، حرفه ای، با کاربرد آسان، و با حداکثر اعتماد و سازگاری با نیازهای افراد باشد. سیستم اجتماع PC به مهمانان امکان پرداخت صورت حساب اتاق را می دهد. همچنین سیستم مدیریت یکی از نیازهای این قسمت می شود. سیستم سانترال TDE بطور کامل با همه ویژگی ها و راهکارهای ضروری برای مهمان نوازی مجهز است.

 

سازندگی

مشتریان متمایل به سرمایه گذاری در محصولات خوب ساخته شده، به نمایش گذاشتن آنها بصورت چشمگیر و قرار دادن آنها در محیطی دلپذیر هستند و این راهبرد باید از طریق سیستم مخابراتی دنبال شود. وقتی این محصولات از طریق سانترال پاناسونیک نمایش داده شوند، شا مطمئن هستید که کلیه این تفاوتهای مهم در نظر گرفته شده اند بنابراین مشتریان هم به سیستم پاناسونیک افتخار می کنند.

پزشکی

به منظور راحت کار در محیط پزشکی، ضروری است که سیستم مخابراتی سانترال کاملا با نوع نیاز های آن کار مرتبط و هماهنگ باشد. در زمینه بهداشت شرکت پاناسونیک هزینه های فزاینده را کاهش می دهد و تکنولوژی نجات بخش زندگی افراد است.

ادارات یا دستگاه های حقوقی

ادارات عمومی امروزه خود را بیشتر بعنوان تامین کننده خدمات می شناسند. خدمات آنها باید با توجه به افزایش فشار هزینه مدیریت برای دولت، شوای مجلس و مقامات شهرداری انجام شود. سانترال پاناسونیک برای چنین ادارات راه حل مخابراتی را پیشنهاد می کند که به آنها در حفظ و نگهداری هزینه ها بطور کنترل شده کمک می کند.

سرویس به مشتریان

همگی ما مایل هستیم تا آنجا که ممکن است بهترین خدمات را به مشتریان ارائه کنیم ممکن است امروز شما بهترین باشید ولی فردا چطور؟ سیستم مخابراتی پاناسونیک (سانترال) راه حلهائی بر اساس خدمت رسانی به شما ارائه میدهد که میتوانید نیازهای امروز و فردای خود را بر آورده سازید .

خدمات بهداشتی                      

سیستم مخابراتی به منظور ایجاد تسهیلات نگهداری از افراد بیمار و محل استقرارشان باید با نیازهای افراد مطابق باشد. سانترال پاناسونیک راه حلهای ویژه ای را ارائه می دهد که می تواند همراه با کامپیوتر از ابزار اداری و سیستم اضطراری حمایت کند. این سرمایه گذاری همراه با تضمین امنیت و تکنولوژی مناسب آینده است.

حقوقی

صنعت حقوقی شرکتهای قانونی مثل سردفتر اسناد رسمی، نمایندگی وکیل مدافع، مشاوران حقوق و غیره وقتی که کار ارتباطات وارد می شوند نیازهای خاص دارند مشاهدات وکیل دادگاه ممکن است نیاز به ضبط داشته باشد، موکل نیاز به سند کردن تلفن ها داشته باشد. شرکت های حقوقی ممکن است ترجیح دهند که از طریق دوربین IP ورودی های امنی برای کنترل داشته باشند مدل سانترال KX-TDE همه این نیازهای خاص ارتباطی را برای صنف قانونی مناسب قرار می دهد. همه این موارد و حتی راه حل های بیشتر و به صرفه ای را تامین می کند.

اقدامات مربوط به تهیه و توزیع

لجستیک انتقال راحت و مطمئن اطلاعات را در بر می گیرد به همین علت وقتی که شرکت های لجستیک به سیستم های مخابراتی وارد می شوند نیازها و شروط خاصی را دارند امکان همراه شدن با سیستم مدرن EDP و قابلیت سیار بودن سیستم های سانترال KX-TDE می توانید نیروی محرکه ای برای تجارت امروز، فردا و در آینده باشید.

سرمایه گذاری در تولید

معیارهای مهمی که یک سیستم مخابراتی  باید تامین کنند شامل انعطاف پذیری بالا، به صرفه بودن و قابل اطمینان بالا است. سانترال پاناسونیکمدل KX-TDE که در اینجا می درخشد به منظور برنامه های ساخت و قسمت های تولید می باشد و با طراحی خیلی پیشرفته و راه حل هائی برای آینده یک بعد جدید از ارتباطات را می توانید تجربه کنید.

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی