مراکزتلفن سانترال پاناسونیک

مراکزتلفن سانترال پاناسونیک

 

سیستم های تلفن سانترال رایج در ایران معمولا پاناسونیک ،زیمنس ، سامسونگ ،مایتل ، دیجیترون، کارین، کارا ، رهیاب و اریکسون می باشند اما اغلب کاربران بدلیل كارایی بالا و در عین حال قیمت مناسب مایل به استفاده از سیستمهای سانترال پاناسونیک می باشند.

مركز تلفن سانترال پاناسونیک دستگاهی است که افراد یک مجموعه علاوه بر امکان ارتباط داخلی با یکدیگرمی توانند از طریق خطوط شهری با بیرون از مجموعه تماس داشته باشند و حتی اگر این مجموعه از نظر جغرافیایی در چند نقطه از شهر، کشور و یا جهان باشد با استفاده از بستر اینترنت می‌توان ارتباط داخلی بین آنها برقرار نمود و بدین طریق هزینه مكالمات را به طرز چشمگیری كاهش داد.

همچنین سیستمهای سانترال پاناسونیک میتوانند برای مدیران امکاناتی از قبیل ایجاد محدودیت در برقراری تماس های شهری، موبایل، شهرستان ،خارج از کشور و یا داخلی جهت کارکنان ایجاد نمایند.

مراكز تلفن سانترال پاناسونیك از نظر ظرفیت به دو دسته كم ظرفیت ( آنالوگ ) و پر ظرفیت ( دیجیتال ) تقسیم بندی میشوند كه مراكز تلفن آنالوگ حداكثر 8 خط شهری و 24 خط داخلی را پشتیبانی میكند و برای ظرفیتهای بالاتر میتوان از مراكز تلفن دیجیتال سری TDA استفاده نمود كه توانایی پشتیبانی از 640 خط شهری و 1024 خط داخلی را دارا می‌باشند.

شرکت ایده آل گسترصدر با اتکا به تجارب فنی تکنسین های نصب خود می تواند انواع خدمات نصب و راه اندازی و برنامه‌ریزی و نگهداری مراکز تلفن را به شرکتها و مراكز دولتی و خصوصی در سراسر ایران ارائه نماید.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی