درباره فکس پاناسونیک ۲۰۳۰

درباره فکس پاناسونیک ۲۰۳۰

 

پاناسونیک در فکس ۲۰۳۰ هر آنچه را که از یک فکس انتظار دارید را در اختیار شما قرار داده است . به جرعت میتوان فکس پاناسونیک مدل ۲۰۳۰ را از بهترین مدلهای فکس لیزری در بازار نامید .این دستگاه از مدلهای چند کاره پاناسونیک میباشد و آخرین تکنولوژی چاپ یعنی چاپ لیزری را در اختیار دارد .در این دستگاه دیگر خبری از عناصر گرم کننده نمیباشد و این کار به تونر و درام دستگاه سپرده شده است . از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار میباشند .

 

در این مدل شما نه نگران جمع شدن کاربن در دستگاه هستید (فکسهای کاربنی) و نه نگران محو شدن کاغذ (فکسهای حرارتی) . درست است که هزینه تونر را دارید ولی در مجموع با حجم بالایی که یک تونر برای چاپ فکسهای دریافتی  پشتیبانی مینماید هزینه مصرفی پایین تری نسبت به فاکسهای کاربنی دارید .از دیگر امکانات این دستگاه میتوان به سرعت بالای آن در ارسال فکس ( ۳۳٫۶ Kbps) و همچنین در چاپ برگه های دریافتی (۲۴برگ در دقیقه) اشاره نمود .فکس KX-MB2030 در واقع نمونه تکمیل یافته فکس KX-MB2025 میباشد که به پورت شبکه نیز مجهز گردیده است .

برسی امکانات فکس KX-MB2030

فکس : دستگاه فکس ۲۰۳۰ با سرعت بالای ارسال و دریافت خود تمام نیازهای شما برای یک فکس خوب را براورده می آورد . با قابلیت PC FAX شما میتوانید دستگاه خود را از طریق پورت USB به کامپیوتر خود نصب نموده و تمامی فکس دریافتی را قبل از دریافت در صفحه کامپوتر خود مشاهده و در صورت تمایل پرینت بگیرید . همچنین میتوانید اسناد موجود در کامپیوتر خود را به صورت مستقیم به شماره خاص خود ارسال نمایید .ظرفیت سینی این فکس نسبت به تمامی فکس های موجود بیشتر میباشد (۲۵۰ برگ ) . اگر چندین برگه را باید فکس نمایید و یا اسکن نمایید اصلا نگران نباشید زیرا این دستگاه امکان دریافت ۲۰ برگ را به صورت همزمان دارد (AFD) .

درباره فکس پاناسونیک ۲۰۳۰

اگر هم در پایان روز متوجه گشتین که تونر فکس پایان یافته و یا سینی ۲۵۰ برگی دستگاه خالی میباشد بازهم پاناسونیک جای نگرانی برای شما باقی نگذاشته است  این دستگاه دارای ۳۲ میگ حافظه داخلی میباشد .از دیگر امکانات این فکس کامل میتوان به اکثر سرعت مودم ۳۳۰۶ kbps، سرعت انتقال ۴ ثانیه برای هر برگ، رزولوشن افقی ۸ pels/mm و عمودی ۱۵٫۴ خط در هر میلی متر برای supper fine، دارای حالت فکس/تلفن، امکان قراردادن آرم، تنظیم شماره تلفن در سربرگ، تغییر خودکار سایز اسناد، ۱۱۰ برگ حافظه در نبود کاغذ، ۱۵۰ برگ حافظه اسکن داخلی، امکان ارسال گروهی در ۲ گروه ۲۰ موردی، دارای قابلیت ارسال تاخیری، قابلیت overseas mode، امکان ارسال دوطرفه، تصحیح خودکار اشتباه، مسدود کننده دریافت اشاره نمود .

کپی : عملکرد در بخش کپی هم فوق العاده میباشد . کپی این دستگاه فلت میباشد یعنی شما میتوانید به راحتی از شناسنامه و یا صفحات یک مجله کپی بگیرید . البته سرعت بالای این دستگاه هم کمک شایانی به شما در کپی میکند .

اسکنر : در اسکنر همه چیز در اختیار شماست . با قابلیت OCR شما به راحتی میتوانید از اسناد خود اسکن و با سرعت آن را به دستگاهایی که امکان OCR  را دارند ارسال نمایید . میتوانید اسناد را به صورت PDF اسکن نمایید و ایمیل کنید و یا برای کم کردن حجم سند آنرا به صورت سیاه و سفید ذخیره نمایید . اسکنر این دستگاه رنگی و با رزولوشین بالای خود تمام نیازهای شما را مرتفع میسازد .

پرینتر : با خرید دستگاه KX-MB2030 شما یک پرینتر لیزری تمام و کمال را با سرعت بالا و کارایی تحسین برانگیز در اختیار خواهید داشت . البته توجه داشته باشید پرینت این دستگاه هم همچون فکس و کپی آن سیاه و سفید میباشد . همچنین میتوانید این پرینتر را همچون تمام پرینتر های دیگه در شبکه داخلی خود به اشتراک بگذارید .در این مدل میتوان با نصب درایور فکس بر روی دیگر کامپیوتر های موجود در شبکه از دستگاه به عنوان یک پرینتر شبکه استفاده نمایید .

تلفن : با داشتن یک گوشی تلفن سیم دار و شماره گیر و بلندگوی دیجیتال شما یک دستگاه تلفن کامل را نیز در اختیار خود دارید. ظرفیت ۱۰۰ شماره ای تلفن به شما در برقراری ارتباط کمک نموده و نمایشگر شماره آن تصویر یک تلفن کامل دیجیتال را برای شما مصور میکند .

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی