درباره فکس KX-FP701 پاناسونیک

 

معرفی فکس پاناسونیک مدل KX-FP701

در دنیای ارتباطات امروز فکس به یکی از ارکان مهم در هر شرکتی تبدیل شده است . شرکت پاناسونیک که همیشه از پیشگامان صنعت مخابرات و ارتباطات میباشد با تولید مدلهای مختلفی از فکسهای کاربنی همیشه از رقیبان خود فراتر عمل نموده است . فکسهای کاربنی پاناسونیک همواره حرف اول را در بین خریداران فکس در ایران میزنن و در این میان فکس مدل KX-F701 جزء بهترین و مرقوم به صرفه ترین گزینه ها میباشد . فکس پاناسونیک مدل KX-701CX، یکی از تولیدات مناسب و پر فروش شرکت پاناسونیک است که دارای توانایی های مناسب ارتباطی است و به جرئت می‌توان گفت که بیشتر نیاز شرکت و دفاتر اداری با تیراژ کم و متوسط را به خوبی رفع می‌نماید.

مشخصات فنی

تکنولوژی این دستگاه از نوع کاربنی میباشد . اساس کار با فاکسهای حرارتی یکی است فقط فرقی که وجود دارد در این مطلب است که دیگر از کاغذ حرارتی خبری نمیباشد و فاکس های دریافتی بر روی کاغذ A4 معمولی چاپ میگردد . کالای مصرفی در این مدل کاربن مدل FA-57 میباشد این کاربن دقیقا کار کاغذ حرارتی را انجام داده بر روی عناصر گرمایی عبور کرده و کار چاپ بر روی کاغذ را انجام میدهد .

 

. توجه داشته باشید اگر حجم بالایی از دریافت فاکس را دارید این دستگاه چه از لحاظ هزینه نگهداری و چه از لحاظ مواد مصرفی مرقوم به صرفه نمیباشد . دستگاه ۷۰۱CX دارای یک گوشی تلفن است که با آن می‌توان تماس‌ها را پاسخ یا برای ارسال فکس تماس حاصل کرد. این مدل دارای سینی کاغذ بوده که در آن ۵۰ برگ کاغذ قرار می‌گیرد و سایز کاغذ مورد استفاده آن فقط A4 است. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به اسکن سریع، حافظه جانبی و بلندگوی دیجیتالی آن اشاره کرد.

۱۰ برگ تغذیه خودکار اسناد جهت ارسال فکس یا کپی : اگر چندین برگه را باید برای یک یا چند جا ارسال نمایید نگران نباشید . نیازی به حضور شما بالای سر فکس نمیباشد کافی است برگه ها را تا ۱۰ برگ در قسمت ارسال فکس گذاشته و فکس را ارسال نمایید مابقی کارها را فکس FA-701  انجام میدهد .

حافظه ۲۸ صفحه ای در صورت نبودن کاغذ : پایان روز کاری است و ناگهان متوجه میشوید کاربن و یا کاغذ A4  شما در حال اتمام است ، حال اینکه قرار است برگه مهمی در پایان شب برای شما ارسال گردد . با خیال راحت به منزل بروید و استراحت نمایید . فکس ۷۰۱ تا ۲۸ برگ را بدون داشتن کاغذ و یا کاربن در حافظه خود نگه میدارد .

از دیگر امکان دستگاه میتوان به عمر ریبون۷۰ متر (۲۲۰ سند A4 ) ، قابلیت ۶ شماره گیری مستقیم، امکان ارسال گروهی اسناد تا ۲۰ مورد، قابلیت Polling Function، قابلیت تصحیح خودکار اشتباه (ECM )، قابلیت چندین کپی تا ۵۰ مورد، قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی اشاره نمود

تنها عیبی که میتوان به فکس مدل ۷۰۱ گرفت نداشتن منشی تلفن میباشد که آن هم با خرید یک دستگته منشی تلفنی و یا لینک یک تلفن منشی دار با فکس مرتفع میگردد . در فکس ۷۰۱ همه چیز برای داشتن یک روز کاری خوب محیا است . فکس ۷۰۱ مطمئنا فکسی است که با داشتن قیمت نازل و عملکرد بالا تمام نیازهای شما را مرتفع میسازد .

این فکس را میتوانید با گارانتی اصلی و قیمت مناسب از شرکت ایده آل گستر نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران تهیه نمایید .

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی