تلفن رومیزی پاناسونیک

تلفن رومیزی پاناسونیک

بیش از ۱۳۸ سال از اختراع تلفن توسط الکساندر گراهام بل می‌گذرد (۱۸۷۶). امروزه با وجود ارتباطات تلفن همراه و اینترنت، کماکان تلفن بخش مهمی از ارتباطات اجتماعی ما را تشکیل می‌دهد .

حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام خرید گوشی تلفن منزل دچار سر درگمی شده باشید، پس با ما در یادگیری نکاتی کاربردی، جهت خرید این گوشی‌ها همراهی کنید. از آنجایی که امروزه گوشی‌های تلفن به دو صورت تلفن بی سیم و تلفن رومیزی در بازار موجود هستند، پس در قدم اول باید تصمیم بگیرید کدام نوع مناسب منزل یا محل کار شما است.

 

گوشی‌های تلفن رومیزی گوشی های رومیزی ساده ترین و مرسوم ترین نوع گوشی تلفن در ادارات و منازل هستند که مستقیما به خط تلفن وصل شده به طور دائم روی یک میز قرار می‌گیرند، در واقع طول سیم یکی از محدودیت‌های این نوع گوشی‌ها است؛ هر چند امکان جابجایی پایه به همراه دهنی به هر نقطه وجود دارد. از امکانات گوشی‌های رومیزی می‌توان به سیستم‌های پیغام‌گیر یا در اصطلاح عامیانه منشی، شماره‌انداز یا CALLER ID و نیز امکان ذخیره نمودن شماره‌های خاص جهت ارتباط سریع در حافظه گوشی اشاره کرد.

تلفن رومیزی پاناسونیک

از مزایای این گوشی ها می توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد، هر چند آن دسته از گوشی های رومیزی که دارای منشی هستند، حتما باید به جریان برق اتصال داشته باشند و در صورت قطع بودن برق، این گوشی‌ها نیز قابل استفاده نیستند و همچنین برخی از گوشی‌های رومیزی جهت نمایش شماره تماس گیرنده نیاز به باطری دارند که این امر نیز گاها برای کاربران مشکل‌ساز می‌شود.

 

از دیگر امکانات مهم گوشی‌های تلفن رومیزی وجود آیفون یا بلندگو است. البته باید توجه داشت که بلندگو یا آیفون تنها با جریان برق یا باتری قابل استفاده است. گوشی های بی سیم دسته دوم، گوشی‌های بی سیم هستند که از دو بخش کلی تشکیل شده اند:بخش اول یک دستگاه پایه ( BASE ) که در برخی مدل ها یک تلفن ثابت مجزا است و بخش دوم شامل یک یا چند گوشی بی‌سیم است. دربعضی مدل‌ها دستگاه مادر (BASE) خود یک تلفن کامل است یعنی قابلیت شماره گیری و پاسخگویی و امکاناتی از این قبیل را دارا است، البته از نکات مثبت این مدل‌ها کارکرد هنگام قطعی برق است.

 

لازم به ذکر است شرکت پاناسونیک این مشکل را در گوشی‌های سری KX-TG37XX و برخی مدل‌های مشابه حل کرده است که این بی‌سیم‌ها قابلیت کارکرد در صورت نبود برق را دارند. بی‌سیم‌های خانگی در مارک‌های متعددی عرضه و مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما همان طور که می دانیم بی‌سیم‌های پاناسونیک بیشترین تقاضا و طرفدار را در دنیا دارند.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی