افتتاح شهر هوشمند

افتتاح شهر هوشمند

 

شورای SST فوجیساوا توسط شرکت پاناسونیک در حومه شهرک پاناسونیک افتتاح شد،هسته اصلی این شورا حمایت از توسعه پایداری شهر و جامعه جهت بهره برداری در آینده است.

افتتاح شهر هوشمند

هدف آنها ایجاد شهرهای هوشمند جهت ارتقاء شیوه زندگی ساکنان در رساندن آن به یک اولویت بالاست،این کمپانی ۵ خدمت ضروری را برای ساکنان شهر فراهم می آورد که شامل:
۱- انرژی ۲- امنیت ۳- تحرک ۴- پویایی و سلامتی ۵- مسائل اجتماعی ایست
این مرکز دارای یک خانه و آشپز خانه است که در آن مردم می توانند استراحت کنند ویا میزان آموزش های زیست محیطی و رویداد های دیگر باشند و همچنین یک بخش جهت پژوهشهای اصلی شهر دارد.

افتتاح شهر هوشمند

بخش آزمایشگاه شامل یک استودیو غذا و صنایع دستی برای ارائه کارگاههای آموزشی و تعامل اطلاعات ساکنین است بخش تحرک ابزار حمل و نقل زیست محیطی را فراهم می کند.
هدف این مجتمع پرورش شیوه زندگی مردم و ارتقاء سطح آن نه تنها برای افراد ساکن این شهر بلکه کلیه مردم شهر های مجاور و افرادی که برای بازدید می آیند است.
با شروع آزمایشگاه زندگی ماشینی در ماه دسامبر نمایش و ست درایو های خودرو های الکتریکی،محل جدید به عنوان یک مکان برای تولید نوآوریهای جدید جهت سوق دادن نسل جدید به سمت شیوه های زندگی جدید و استفاده عملی از این نو آوری می باشد.با استفاده از تجهیزات و خدمات برای ساخت شهر های آینده شورای SST فوجیساوا سرعت تلاشهای خود را برای تحقق بخشیدن به مدل فوجیساوا افزایش داده شهری که می تواند برای ۱۰۰ سال توسعه پایدار بماند.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی