درباره ویدئوپروژکتورهای جیبی بیشتربدانید

درباره ویدئوپروژکتورهای جیبی بیشتربدانید

این محصول نسل نسبتا جدیدی از ویدئو پروژکتور هاست که با ابعاد بسیار کوچک و قابل حمل و تکنولوژی LED به بازار عرضه می گردد این ویدئو پروژکتور های جیبی بر خلاف دستگاه های بزرگ و حرفه ای شدت روشنایی پایین تری دارند و در محیط های تاریک و نیمه تاریک قابل استفاده می باشند.
اگرچه قدرت روشنایی پروژکتور های استاندارد را ندارند ولی تصاویر با کیفیتی از برخی منابع تولید می کنند این محصول از پورت های ورودی استفاده می کنند که اجازه اتصال به منابع مختلف را به کاربر می دهند.
این ویدئو پروژکتور ها دارای پورت های USB یا HDMI می باشند.و اجازه ذخیره تصاویر و یا فایل های پاور پوینت را برروی SD کارت به ما می دهند.
درباره ویدئوپروژکتورهای جیبی بیشتربدانید

درباره ویدئوپروژکتورهای جیبی بیشتربدانید

مورد استفاده اصلی پروژکتور های جیبی در مصارفی نظیر دموی خدمات و محصولات،بازاریابی،جلسات کوچک مدیران و اساتید می باشد.

پروژکتورهای LED حدوداً ۳۰۰ لومن روشنایی تولید می کنند در حالی که یک پروژکتور با لامپ جیوه ای حداقل ۱۵۰۰ لومن روشنایی تولید می نماید. به عنوان مثال آن ها تلاش می کنند که تصویر با کیفیتی را تولید کنند ولی تصویر آن ها خیلی تاریک است، اما تکنولوژی LED که آن ها استفاده می کنند به سرعت در حال گسترش بوده و به همین دلیل درجات لومن آنها روز به روز بیشتر می شود.

 

پروژکتورهای LED طول عمر بسیار بیشتری در مقایسه با لامپ های جیوه ای دارند، که معولاً تا ۲۰۰۰۰ ساعت دوام می آورند و نیازی به تعویض های پر هزینه ی لامپ ها به صورت نسبتاً منظم ندارند. آن ها همچنین امتیاز مصرف کم انرژی را نیز دارند و این بدین معنی است که مجموعه ای از باتریهای کاملاً شارژ شده می توانند انرژی مورد نیاز یک پروژکتور جیبی به مدت یک و نیم ساعت را تامین کنند. به منظور دستیابی به بهترین کیفیت تصویر توصیه می شود که پروژکتور های جیبی با حاکثر فاصله ی پرتاب ۲٫۵ متر و در کمترین میزان نور ممکن محیطی مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت دیتا پروژکتور های جیبی معمولا نسبت به مدلهای حرفه ای و بزرگ پایین تر است ولی با پیشرفت فناوری ساخت این دستگاها قوی تر شده، و قیمت انها نیز گرانتر شده است

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی