معرفی فکس پاناسونیک مدل KX-FL612

معرفی فکس پاناسونیک مدل KX-FL612

امروزه دستگاه های فکس کاربرد بسیاری زیادی چه در محیط کار وچه در محیط منزل دارد.امروزه کاربران برای ارسال اطلاعات بر روی کاغذ از دستگاه های فکس استفاده می‌کنند. دستگاه های فکس مدل‌ها و برند های مختلفی دارند. پاناسونیک یکی از کمپانی‌های قوی در تولید دستگاه فکس می‌باشد که در اینجا با یکی از مدل‌های تولید شده این شرکت بنام  KX-FL612 آشنا می‌شویم.

معرفی فکس پاناسونیک مدل KX-FL612

مشخصات فنی و کیفیت ساخت

تکنولوژی این دستگاه از نوع لیزری بوده که می‌توان گفت بسیار مناسب بوده چون این تکنولوژی در حال حاضر برترین تکنولوژی برای فکس‌ها است. این محصول دارای یک گوشی تلفن بوده که با آن می‌توان تماس‌ها را پاسخ یا برای ارسال فکس تماس حاصل کرد. این مدل دارای سینی کاغذ می‌باشد که در آن 120 برگ کاغذ قرار می‌گیرد و سایز کاغذ مورد استفاده آن فقط  A4 است. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به بلندگوی دیجیتالی، چاپ مناسب تصاویر و قابلیت ذخیره 122 شماره مخاطب  اشاره کرد. این دستگاه دارای رزولوشن فکس 600dpi است همچنین این مدل قابلیت شماره گیری خودکار را نیز داراست.

 

معرفی فکس پاناسونیک مدل KX-FL612

دستگاه «FL-612CX» دستگاه فکسی خاص و متفاوت است که برخلاف بیشتر دستگاه‌های فکس از فناوری چاپ لیزری استفاده می‌کند و ازاین‌رو کیفیتی عالی دارد. فناوری لیزر سرعتی بالا را برای این دستگاه به ارمغان آورده است که در آن تا 14 برگ در دقیقه قابل‌چاپ است. حافظه‌ی در نظر گرفته‌شده برای این مدل بسیار خوب است. تا 120 برگ از فکس‌های دریافتی در صورت عدم وجود کاغذ در محفظه‌ی مربوطه قابل ذخیره‌سازی هستند تا در صورت ورود کاغذ به چاپ برسند. سرعت ارسال فکس هم بسیار مناسب است که در آن هر برگه تنها به 8 ثانیه زمان برای ارسال فکس نیاز دارد. تا 10 شماره را می‌توانید در حافظه‌ی «Black List» ذخیره کنید تا از دریافت فکس آن‌ها جلوگیری شود. قسمت تغذیه‌ی خودکار دستگاه «ADF» قادر است تا 20 صفحه را به‌صورت اتوماتیک ارسال کند.

لیزری 600×600 dpi – سرعت مودم : 14.4 Kbps- دارای شماره گیر خودکار – سایز کاغذ: A4 – ظرفیت سینی کاغذ: 250 برگ- دارای قابلیت ADF 20 برگ

جمع بندی

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FL612  از سری دستگاه های پر کار و ساده می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و برای مصارف خانگی و اداری بسیار توصیه می‌شود.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی