دوربین مداربسته پاناسونیک

دوربین مداربسته پاناسونیک

 

نام شرکت پاناسونیک نامی آشنا در صنعت لوازم صوتی و تصویری و همچنین لوزام خانگی به شمار می رود و از این رو دوربین مدار بسته پاناسونیک نیز خاطر نشان کننده ی یک کمپانی معتبر و یک برند حرفه ای در زمینه دوربین مدار بسته باشد.همانطور که با این برند مطرح آشنا هستید ، پاناسونیک یک کمپانی صاحب نام در تولید لوازم الکترونیکی به شمار می رود و همه ی مصرف کنندگان از محصولات این کمپانی  با عنوان با کیفیت و دارای طول عمر بالا یاد می کنند.

 

درباره دوربین مدار بسته پاناسونیک  عمده فعالیت پاناسونیک در دوربین های مداربسته تحت شبکه خلاصه می شود و در این راستا محصولات متعددی را می توان در سبد این برند معتبر یافت.انواع دوربین های تحت شبکه دارای کیفیت تصاویر مختلف (از ۱ مگاپیکسل تا ۴k ) انواع دوربین های تحت شبکه در اشکال و استاندارد های بدنه ای مختلف و همچنین انواع رکوردر های تحت شبکه بصورت stand alone و همچنین pc Based از جمله این محصولات هستند.

 

این کمپانی همچنین در تولید و طراحی تجهیزات نظارتی مخصوص پلیس های راهور نیز فعالیت گسترده ای دارد و انواع سیستم های نظارتی مخصوص این کاربری را با طیف وسیع از تنوع و کارایی تولید نموده است.

یکی از برندهای با کیفیتی که موفق به انجام این کار با روشی موفق گردیده دوربین مدار بسته پاناسونیک می باشد. در واقع سیستم های حفاظتی و نظارت الکتریکی پاناسونیک PANASONIC یکی از برترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار دوربین مداربسته ایران و جهان می باشد.

کارایی، کیفیت، استقامت و ماندگاری، دقت و عملکرد مناسب دوربین مدار بسته پاناسونیک PANASONIC باعث گردیده که این محصول در مکان های صنعتی، حساس و نیاز به دقت بالا، نصب گردد.

دوربین های پاناسونیک PANASONIC با برخورداری از تکنولوژی بالا و به روز در ساخت دوربین مدار بسته با استفاده از چیپست های با کیفیت و قطعات اصلی از شهرت خاصی در بازار ایران بهره مند است.

ـ دوربین مدار بسته اسپیددام پاناسونیک مدلWV-CS950

 

دوربین مداربسته پاناسونیک

PANASONIC950

 

ـ دوربین متحرک دام پاناسونیک INDOOR SPEED DOME

 

ـ مجهز به پردازشگر دیجیتالی DSP

 

ـ دارای تکنولوژی منحصر به فرد SUPER DYNAMIC 111

 

ـ دارای رزولوشن TVLINE 540

 

ـ نیاز به حداقل نور 0/04 لوکس

 

ـ DAY – NIGHT

 

ـ مجهز به لنز 3/8الی 114MM و 300X زوم

 

ـ سرعت چرخش ۴۰۰ درجه در ثانیه

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی