دستگاه سانترال پاناسونیک

دستگاه سانترال پاناسونیک

مرکزهای سانترال وظیفه مدیریت تماس های ورودی و خروجی را در یک سازمان بر عهده دارد، سیستم کاملا هوشمند که با دریافت خطوط مخابراتی به صورت لینک ورودی و تحویل خط داخلی به صورت لینک خروجی همواره یکی از مهمترین و واجب ترین سیستم ها در یک شرکت، سازمان یا موسسه است، سانترال پاناسونیک یکی از برند های پرقدرت و شناخته شده در دنیا و کشور های پیشرفته صنعتی میباشد

شما میتوانید سانترال های پاناسونیک را در مدل های کم ظرفیت و پرظرفیت با گارانتی تعویض ایده آل گسترصدر پاناسونیک و نمایندگی های مجاز در دیگر شهرهای ایران خریداری نمایید

سیستم های تلفن سانترال به دستگاهی گفته میشود که در شرکت، سازمان و یا موسسه نصب و راه اندازی، برنامه ریزی و مدیریت میشوند، که با تخصیص خطوط شهری مخابراتی به هر تلفن برای ارتباط بهتری برای پرسنل، مدیران و اعضای یک شرکت فراهم میکند.

 

درادامه لازم به ذکر است امکانات دستگاه سانترال پاناسونیک

دسترسی به خطوط تلفن سانترال

در این سرویس دستگاه سانترال این امکان را فراهم می سازد در سه شیفت کاری (روز – شب و نهار) مشخص کنیم که هر کار بتواند از همه خطوط شهری جهت تماس گرفتن استفاده نمود یا اینکه فقط تعدادی از خطوط اجازه برقراری تماس را داشته باشند.

زنگ خوری تلفن سانترال

در این سرویس دستگاه سانترال می توان مشخص نمود که در هر شیفت کاری( روز – شب و نهار) تماس ورودی از خط شهری به کدام یک از داخلی وصل شوند.

سیستم منشی تلفن و هدایت تماس

دستگاه سانترال قابلیت ضبط پیغام و اجرای آن برای تماس هایی که از خطوط شهری می باشند را دارد.در این سرویس می توان برای هر شیفت کاری (روز – شب و ناهار)پیغامی که مخصوص به آن شیفت باشد را ضبط نمود.

این سرویس نیز قابلیت هدایت تماس های ورودی به بخش مربوطه را دارد به گونه ای که تماس گیرنده پس شنیدن پیغام بازدن اعدادی که برای هر بخش در نظر گرفته شده به آن قسمت هدایت می شود.

کنفرانس تلفنی

دستگاه سانترال امکان برقراری مکالمه بین چند نفر را به صورت همزمان را دارد , این سرویس که کنفرانس نام دارد امکان مکالمه تلفنی همزمان 5 نفر را فراهم می سازد.

صفر بند و دو صفر بند

این سرویس سانترال که برای کنترل هزینه تلفن می باشد می توان محدودیت برقراری تماس را ایجاد نمود به گونه ای که برای تلفن هایی که 00 آنها بسته شده امکان برقراری تماس با خارج از کشور وجود ندارد فقط می توانند با شماره تلفن های داخل شهری و شهرستان ارتباط برقرار کنند و در حالت بسته شدن 0 هر داخلی از آن تلفن می توان فقط با تلفن های داخل شهری تماس گرفت.

البته لازم به ذکر است که در این سرویس سانترال می توان شماره تلفن هایی را بعنوان شماره هایی استثنا در نظر گرفت مثلاً در حالت بسته شدن 0 می توان تنظیم نمود که تماس با موبایل یا کد شهر های خاص آزاد باشد.

این سرویس سانترال قابل تنظیم برای سه شیفت کاری (روز –  شب و نهار ) می باشد به گونه ای که در هر شیفت به گونه ای که تنظیمات انجام شده عمل نماید.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی