درباره نمایندگی پاناسونیک

درباره نمایندگی پاناسونیک

آیا در دنیای امروز ثانیه ای را بدون برق و تلفن و دیگر وسایل ارتباطی میتوان تصور کرد زمانی این ابزار برای آسایش بود اما حالا خود وسیله ای برای پیشبرد علم محسوب میشوند مجموعه ما(شرکت ایده آل گسترصدر) قصد دارد در ضمینه وسایل ارتباطی مفید و بروز باشد امیدواریم که روزی ما هم جزو کشورهای صاحب سبک باشیم.
لذا مجموعه ما با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد. همچنین این مجموعه آماده همکاری در زمینه ارائه مشاوره های مختلف در زمینه های مختلف سیستمهای تلفن و سانترال می باشد.

 

نمایندگی پاناسونیک

درابتدا لازم است  که به معرفی شرکت بزرگ پاناسونیک بپردازیم،کمپانی پاناسونیک که پیش از این با نام شرکت الکتریکی و صنعتی ماتسوشیتا شناخته می شد یک شرکت چند ملیتی است که توسط کونو سوکه ماتسوشیتا در سال 1918 در کادوما ، اوساکا ژاپن تاسیس شد و در ابتدای کار به ساخت تجهیزات الکتریکی می پرداخت. نام شرکت از اول اکتبر ۲۰۰۸ از ماتسوشیتا به پاناسونیک تغییر یافت.

 

امروزه گروه شرکت‌های پاناسونیک از بزرگترین تولید كنندگان در زمینه ساخت محصولات الکتریکی و الکترونیکی به شمار رفته و گستره محصولات آن از اجزا و قطعات الکتریکی تا محصولات الکترونیکی خانگی، اتوماسیون کارخانجات و تجهیزات اطلاعاتی و ارتباطی ادارات را در بر می‌گیرد.شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۸۶ با ارائه سیستم hybrid port ودر سال ۱۹۹۳ با تولید اولین سیستم‌های تلفن دیجیتال super hybrid موجب دگرگونی درصنعت سیستم مراکز تلفن در جهان گردید.شعار پاناسونیک،پاناسونیک به ساختن زندگی بهترو دنیای بهتروبطور مداوم کمک به تکامل جامعه وشادی مردم درسراسرجهان متعهدشده است.

تجربه و دانش کارشناسان :

شرکت ایده آل گسترصدر، توانسته تجارب و مهارت های لازم را با تکیه بر گروهی متشکل از کارشناسان و مهندسین IT ، کامپیوتر، برق و الکترونیک ، صنایع و مدیریت بازرگانی با هدف بکارگیری جدیدترین فناوری های روز، ارائه محصولات برگزیده و خدمات ارزنده به مشتریان کسب نماید.

 

بکاربستن ایده های جدید :

شرکت ایده آل گستر، بر این باور است که پیمودن مسیر پیشرفت و تکامل بدون ابتکار میسر نیست ، از این رو ارائه ایده های نو مبتنی بر تجارب، دانش و خلاقیت کارشناسان را از جمله اهداف همیشگی خود قرار داده و در این راستا با توکل بر خداوند متعال و پشتیبانی تجهیزاتی و نیروی انسانی ، موفق به راه اندازی “واحد تحقیق و پژوهش و توسعه ” در سال 90 شده و طرح های جدید خود را پس از انجام تحقیقات همه جانبه در بخش های مختلف ارائه می نماید .

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی