صندوق صوتي پاناسونيك

سانترال

سانترال در واقع خود به تنهائي معني و مفهومي ندارد و به مجموعه اي از تجهيزات مخابراتي و ارتباطي در كنار يكديگر بيان مي شود، البته خود سانترال پاناسونيك يا مركز تلفن چندين زير مجموعه بزرگ دارد كه اصل و بنيان اين چارت سازماني پيشرفته را شكل مي دهد

دستگاه سانترال پاناسونيك

دستگاه يا جعبه ي اصلي اين مركز تلفن است كه با نصب و جايدهي كارت هاي مخصوص در خود امكان استفاده از خطوط شهري و تماس ها را به كاربر مي دهد كه شامل تجهيزات زير مي شود

دستگاه سانترال كم ظرفيت پاناسونيك

دستگاه سانترال پاناسونيك با ظرفيت محدود براي دفاتر كوچك

دستگاه سانترال پرظرفيت ديجيتال

دستگاه سانترال پاناسونيك با ظرفيت نا محدود براي مجموعه هاي بزرگ

سانترال و مراکز بانکی,سانترال و مترو,سانترال و کارخانجات,سانترال و بیمارستانها,سانترال و حمل و نقل,سانترال در مراکز تجاری و مسکونی,سانترال در دانشگاه ها,سانترال در فرودگاه ها,سانترال در ورزشگاه ها,سانترال در مراکز دولتی,سانترال و هتل ها,سانترال در مراکز نظامی

تلفن سانترال

برای استفاده از امکانات بالقوه دستگاه سانترال وجود تلفن لازم و ضروری است. تلفن سانترال در واقع تلفنی خاص با کلیدهای میانبری ویژه است که سبب سهولت در برقراری و یا مدیریت تماس می شود.

تلفن سانترال پاناسونيك

پاناسونيك تلفن سانترال هاي اين سيستم ارتباطي را به سه دسته بزرگ زير تقسيم بندي كرده است

تلفن سانترال هايبريد پاناسونيك

كارائي اين تلفن سانترال ها در دستگاه سانترال پاناسونيك كم ظرفيت است

تلفن سانترال ديجيتال پاناسونيك

اين تلفن سانترال مخصوص دستگاه ديجيتال پاناسونيك مي باشد

تلفن سانترال بيسيم پاناسونيك

به تلفن هاي هوشمندي گفته مي شود كه در كنار برقراري تماس امكان حركت را براي فرد امكان پذير مي كند.

تلفن سانترال مخصوص بانک,تلفن سانترال مخصوص مترو,تلفن سانترال مخصوص کارخانجات,تلفن سانترال مخصوص بیمارستانها,تلفن سانترال مخصوص اماکن حمل و نقل,تلفن سانترال مختص مراکز تجاری و مسکونی,تلفن سانترال مختص دانشگاه ها

سانترال پاناسونیک

سانترال پاناسونیک، محصولاتی بی نظیر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد که این محصولات در مقایسه با هزینه و امکاناتی که ارائه می دهند در نوع خود بی نظیر و تکرار نشدنی هستند.

سانترال پاناسونيك تحت شبكه

مركز تلفن سانترال ي است كه امكان يكپارچه سازي چندين دفتر را صرفنظر از محدوده امكان پذير مي كند و به كاربر خود اين امكان را مي دهد كه تماسي كاملا رايگان با دفاتر خود در سراسر دنيا ايجاد نمايد.

سانترال پاناسونيك، صندوق صوتي پاناسونيك

دستگاهي است مكمل در كنار دستگاه سانترال پاناسونيك كه قابليت هاي سيستم را افزايش مي دهد كه تا اخرين قدم همراه تماس گيرنده خواهد بود.

لوازم جانبي سانترال پاناسونيك

تجهيزاتي كاربردي براي نصب و راه اندازي دستگاه سانترال و تلفن سانترال است

سانترال مدل KX-NS500

 

KX-NS500 پاناسونیک، مرکز تلفن هوشمند هایبرید است که یک سیستم ارتباطی IP، با هدف بهبود هزینه ها در شرکت های کوچک و متوسط ایجاد کرده و با پیکربندی انعطاف پذیر خود، امکان گسترش، مطابق با نیازهای شرکت را نیز فراهم می نماید.
این مدل دارای امکانات پیشرفته ای بوده و ظرفیت آن از 6 خط شهری آنالوگ و 18 خط داخلی تا 288 خط داخلی در یک سیستم واحد، قابل افزایش خواهد بود. KX-NS500 یک سیستم ارتباطی یکپارچه با ویژگی های IP نظیر ارتباط تلفن همراه، صندوق صوتی و پست الکترونیکی یکپارچه، پیام های آنی (چت) و اطلاعات مربوط به حضور می باشد.

شایان ذکر است که :دستگاه سانترال KX-NS500 می تواند از مزایای یک سیستم هایبرید (ترکیبی) برای کمک به کاهش هزینه های کسب و کار و بازگشت سریع سرمایه گذاری، استفاده نماید.

دستگاه KX-NS500 قابلیت ارتقاء و گسترش با کارت های اختیاری و کابینت KX-NS520 (تا سه کابینت) را داشته و در این صورت اگر بخواهید در آینده ظرفیت خود را افزایش دهید، مجبور به کنار گذاشتن دستگاه قبلی نخواهید بود.
>> با استفاده از قابلیت One-look Networking، با اتصال به یک KX-NS1000 پاناسونیک، کل سیستم از جمله مراکز تلفن سایر دفاتر تنها از طریق KX-NS1000 قابل کنترل خواهد بود. از آنجایی که دستگاه های موجود نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، سیستم را می توان بدون صرف هزینه های گزاف، گسترش داد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی