چه دستگاه سانترالی بهترین است؟

سانترال پاناسونیک

سانترال های پاناسونیک با کیفیت ترین و محبوب ترین سانترال های تلفنی در ایران می باشند. مدل های مختلف سانترال های آنالوگ، هایبرید، دیجیتال و شبکه پاناسونیک در سری های KX-TDA و KX-TA و KX-TDE و KX-NCP روانه بازار می گردند. این سانترال ها از نظر نوع تکنولوژی و ظرفیتی که پشتیبانی می نمایند، طبقه بندی می شوند.

پایایی، طول عمر بالا و درصد خرابی پایین سانترال پاناسونیک از جمله ویژگی هایی می باشد که مشتریان را در استفاده از این دستگاه ها متقاعد ساخته است. شاید امکانات کم یا فروش امکانات جنبی با هزینه بالا نقطه ضعف سانترال های پاناسونیک قلمداد شود ولی کیفیت بالا تا حد چشمگیری این نقطه ضعف را پوشانده است.

هر یک از این دستگاه های با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آن از کارت های شهری، داخلی و جانبی مشخصی پشتیبانی می نمایند. این کارت های تلفنی کار ارتباط خطوط تلفنی داخلی و شهری را با مرکزتلفن میسر می سازند.

تجهیزات جانبی سانترال!

تجهیزات جانبی سانترال پاناسونیک به دستگاه هایی اطلاق می گردد که در کنار دستگاه مرکزی سانترال یا گوشی های تلفن قرار می گیرند و خدمات سرویس هایی را به مرکزتلفن و یا گوشی اضافه می نمایند.

دستگاه ضبط مکالمات، دستگاه موزیک انتظار (موزیک هلد)، صندوق صوتی (پیامگیر)، دستگاه گزارش گیری تماس از دسته تجهیزات جانبی سانترال پاناسونیک و هدست های مکالمه، بند گوشی و هندست در دسته ی تجهیزات جانبی تلفن سانترال قرار می گیرند.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی