معرفی دو مدل گوشی بیسیم ساده پاناسونیک

گوشی بیسیم ساده پاناسونیک

اگر به دنبال خرید یک گوشی ساده و بدون قابلیت های پیچیده هستید در ادامه با ما همراه باشید تا دو مدل از تلفن های ساده بیسیم پاناسونیک را معرفی کنیم. مدل های ساده می توانند برای استفاده سالمندان بسیار مفید و کارآمد باشند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG1311

این تلفن بیسیم دارای یک گوشی است و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد. این مدل فاقد منشی تلفنی است. دفترچه تلفن این گوشی می تواند تا 50 مخاطب را در خود ذخیره کند تا بتوانید شماره های پر کاربرد خود را در آن ذخیره کنید.

میزان شارژدهی این مدل تلفن در حالت مکامه 17 ساعت و در حالت آماده به کار می تواند تا 150 ساعت را ساپورت کند. برد این تلفن در محیط های بسته بین 50 تا 60 متر و در محیط های باز تا 300 متر است.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG1611

این مدل نیز مانند مدل قبلی که معرفی شد دارای یک گوشی بیسیم و قابلیت پشتیبانی از یک خط ثابت است. وزن هر تلفن بیسیم 160 گرم است که در هنگام مکالمه دست را اذیت نخواهد کرد. دفترچه تلفن اختصاصی این تلفن می تواند تا ۵۰ مخاطب را ذخیره کند تا در هنگام تماس آن ها با شما نامشان نمایش داده شود.

بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0 یکی از بهترین ویژگی های این مدل است. برد این نوع تلفن ها نسبت به مدل های قبلی بیشتر شده و علاوه بر این ها به دلیل فرکانس خاص آن، با سایر دستگاه های بیسیم تداخل نخواهد داشت.

معرفی دو مدل گوشی بیسیم ساده پاناسونیک

سایر قابلیت های هر دو مدل:

  • صفحه نمایش با نور پس زمینه
  • نمایشگر شماره تماس گیرنده
  • تماس سریع تا 9 شماره از پیش تعیین شده
  • حافظه ضبط 10 شماره ی اخیر که با آن تماس گرفته اید
  • باتری Ni-MH
  • دکمه پیدا کردن گوشی بر روی بدنه بیس دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی