بررسی قیمت تلفن های پاناسونیک

با پیشرفت علم و خطوط ارتباطی، اکثر معاملات و ارتباطات در بستری انجام می گیرد که اساسی ترین ابزار آن، تلفن می باشد.  شرکت های مختلفی با برندهای متفاوتی در حال ساخت و بررسی مدل های مختلف این دستگاه با قابلیت های متفاوتی می باشند که در میان این همه از برندها، نام یک برند پر رنگ تر از بقیه برندها به چشم می خورد.

کمتر کسی مشاهده می شود که از محصولات پاناسونیک استفاده نکرده و یا حداقل نام آن را نشنیده باشد. پاناسونیک دقیقا 100 سال است که در عرضه خطوط و تجهیزات ارتباطی در حال فعالیت است و برتری خود را نسبت به دیگر برند ها در این حوزه به اثبات رسانیده است.

همانگونه که اطلاع دارید، وجود واسطه در فرآیند خرید یعنی افزایش قیمت محصول. در این میان برای این که شما محصولات اصل را با قیمت اصلی بیابید، می بایست به نمایندگی های معتبر و مجاز برند پاناسونیک مراجعه کنید.

شرکت اصلی پاناسونیک در خارج از ایران می باشد اما با این حال نمایندگی های معتبر بسیاری در سراسر ایران موجود است که یکی از آن ها شرکت ایده آل گستر در تهران می باشد، این شرکت بیش از 15 سال است که در این حوزه در حال فعالیت می باشد و از مراکزی است که زیر نظر اتحادیه در حال خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد لذا شما می توانید اطمینان خاطر حاصل کنید که محصولات خریداری شده شما از این مجموعه، اصل و قیمت آن، حداقل ترین قیمت موجود در بازار می باشد و علت این ام هم آن است که در فرآیند خرید شما هیج واسطه ای وجود ندارد.

قیمت تلفن

لازم به ذکر است که شرکت ایده آل گستر که نمایندگی مجاز پاناسونیک در تهران محسوب می شود، در حوزه های مختلفی درحال خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد، برخی از این گروه ها عبارتند از:

  • واحد مشاوره و پشتیبان
  • واحد آموزش
  • واحد IT
  • واحد فنی و تعمیرات

که شما مشتریان گرامی برای بهره بردن از خدمات هر کدام از واحدها هم می توانید به صورت حضوری و هم غیر حضوری بهره ببرید

ادرس مجموعه ایده آل گستر: تهران ، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیاف پلاک11 واحد 3

خطوط ارتباطی: 02181010

منو اصلی