پاناسونیک در تهران

نمایندگی پاناسونیک در تهران

افرادی هستند که تمایل دارند اجناس مورد نظر خود را مستقیما از شرکت سازنده بدون وجود واسطه ای خریداری کنند. علت این امر هم آن است که وجود واسطه در یک فرآیند خرید، باعث بالاتر رفتن قیمت جنس می شود و حتی این امکان وجود دارد که واسطه جنس اصلی را به خریدار ارائه نداده و نسخه تقلبی آن را ارائه دهد.

اکثر افراد برای خرید محصول به نام برند سازنده توجه زیادی دارند و برایشان اهمیت زیادی دارد که نام برند دستگاه خریداری شده توسط آنان از برند های معتبری نظیر پاناسونیک، ال جی و سامسونگ باشد چرا که از اعتبار و کیفیت ساخت این شرکت ها اطمینان خاطر حاصل کرده اند.

پاناسونیک از برندهای معتبری است که کمتر کسی مشاهده می شود که نام این برند را نشنیده باشد و یا از محصولات آن استفاده نکرده باشد. از آنجا که این شرکت اصلی این شرکت در ایران وجود ندارد، نمایندگی های مجازی در سراسر ایران برای مشتریان عزیز خود ارئه داده است که آن های می توانند خرید خود را و خدماتی را از این نمایندگی ها دریافت کنند.

یکی از نمایندگی های مجاز پاناسونیک در تهران، شرکت ایده آل گستر با بیش از 15 سال سابقه کار در این حوزه می باشد. این شرکت در واحدها و گروه های مختلفی در حال خدمت رسانی به شما، مشتریان پاناسونیک می باشد. واحدهایی که این شرکت در حال فعالیت در آن ها می باشد، عبارتند از:

  • واحد فروش
  • واحد فنی (نصب و تعمیرات)
  • واحد پشتیبانی و مشاوره
  • واحد IT

پاناسونیک در تهران

اگر شما می خواهید محصولی از محصولات مخابراتی پاناسونیک را خریداری کنید، می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری با واحد مشاوره و فروش مجموعه ما ارتباط برقرار کنید، به این صورت که کارشناسان ما، پس از شنیدن نیاز ها و انتظارات شما، لیستی از محصولاتی که قابلیت رفع نیاز شما را دارند، ارائه می دهند سپس شما می توانید با در نظر گرفتن امکانات خود(نظیر بودجه)، محصول را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که قیمت محصولات موجود در نمایندگی های پاناسونیک کاملا زیر نظر اتحادیه بوده و حکم وجود واسطه را نخواهد داشت.

در واحد فنی این شرکت، خدماتی نظیر نصب، برنامه ریزی و تعمیرات دستگاه های پاناسونیک انجام میشود. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری از خدمات این واحد بهره ببرید. لازم به ذکر است که در صورت نیاز کارشناسان ما به مکان شما اعزام می شوند.

برای بهره بردن از مشاوره این واحد شما می توانید با شماره ثابت با 2 شماره زیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این قسمت به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

  • در صورت سکونت در شهرستان تماس با شماره9099071380
  • و در صورت سکونت در تهران تماس با شماره 9092301382

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در تهران، واقع در خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا پلاک 11 آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

منو اصلی