مقایسه ی بيسيم پاناسونيک مدل KX-TG6811 و KX-TG6821

مقایسه ی بيسيم پاناسونيک مدل KX-TG6811 و KX-TG6821

در این مطلب قصد داریم 2 مدل از تلفن های با کیفیت برند پاناسونیک را معرفی کنیم که در بازار ایران فروش بسیاری خوبی دارند.

تلفن های بيسيم پاناسونيک مدل KX-TG6811 و KX-TG6821 از پر فروش ترین های برند پاناسونیک هستند که از قابلیت های بسیار مناسبی برای مصارف خانگی بهره می برند. این دو مدل تلفن قابلیت های مشابهی دارند و شکل ظاهری آن ها نیز تقریبا با هم مشابه است. تنها تفاوت این دو مدل در قابلیت منشی تلفنی است. مدل KX-TG6821 دارای سیستم پیغامگیر خودکار است ولی مدل KX-TG6811 فاقد منشی تلفنی است. همین تفاوت باعث تغییر شکل پایه ی این دو مدل نیز شده و در مدل دارای منشی روی پایه چند دکمه برای مدیریت پیغام ها وجود دارد. این منشی قادر است تا حدود 30 دقیقه از پیام‌ های تلفنی تماس ‌گیرندگان را در خود ذخیره کند.

این تلفن ها از فرکانس رادیویی 1.9 گیگاهرتز استفاده می‌ کنند که این فرکانس مختص تلفن ‌های بی‌ سیم است و هیچ اختلالی با دستگاه‌ های بیسیم دیگر نخواهد داشت و می تواند تماسی امن و بدون احتمال استراق سمع را برای شما فراهم کند. برد این تلفن ها در محیط داخلی حدود 50 متر و در محیط باز و بدون مانع حدود 300 متر است.

سیستم بک آپ باطری قدرتمند به شما کمک می کند تا در هنگام قطع برق بتوانید طی یک بازه زمانی مشخص از گوشی بیسیم جهت مکالمه استفاده کرده بدون اینکه تماستان قطع شود. در اینگونه موارد باید تلفن بیسیم را روی پایه قرار داد و از طریق بلندگو مکالمه را ادامه داد.

به وسیله مسدود کردن تماس های ورودی شما می توانید شماره های ناخواسته را مسدود کنید. تکنولوژی Noise Reduction می تواند با کاهش صدای محیط، کیفیت مکالمه را به حداکثر برساند. دکمه‌ ی ECO تعبیه ‌شده مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می ‌دهد و می تواند لزوم شارژ مجدد را کاهش دهد.

منو اصلی