تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6611

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6611

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6611 گوشی ساخت کشور مالزی است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است.اگر دنبال تلفنی برای منزلتان هستید که با رنگ دکوراسیون منزلتان هماهنگ باشد و هارمونی خاصی در خانه برقرار شود این تلفن می تواند در دکوراسیون رنگ های روشن برایتان انتخاب مناسبی باشد.در بین بیسیم ها رنگ های روشن معمولا کمیاب تر هستند.

پایه این تلفن بسیار ساده است و فاقد شماره گیر و کلید های جانبی است فقط یک دکمه لوکیتور برای زمانی که گوشی بیسیم شما گم می شود در روی پایه تعبیه شده که می تواند به شما کمک کند.

باطری این تلفن با عملکردی بسیار عالی می تواند نیاز های خانگی شما را برطرف کند.این تلفن با 7 ساعت شارژ کاملا شارژ می شود و تا 15ساعت زمان مکالمه پیاپی و170 ساعت آماده به کار را می تواند پشتیبانی کند.

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل KX-TG6611

سیستم صوتی سفارشی

میزان شنیدن صداها در هر فرد مخصوصا با سن ها مختلف متفاوت است. سیستم صوتی سفارشی به شما امکان می دهد که صدای تلفن را تنظیم کنید، بنابراین کاربران هر سنی می توانند با صداهای راحت صحبت کنند.

One Touch Eco Mode

فقط دکمه اختصاصی ECO را فشار دهید. خروجی سیگنال و مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش می یابد. در حالت Eco، شاخص ECO به وضوح در LCD نمایش داده می شود تا حالت Eco فعال شود.

سیستم اصلاح خطا با دقت بالا مکالمه واضح را با وقفه های صوتی کمتری تضمین می کند، به شما این امکان را می دهد که از یک مکالمه صاف و بدون خطا لذت ببرید، حتی وقتی که در حیاط یا گاراژ هستید، دور از واحد پایه.

شماره انداز (CID)

سازگار با محیط زیست

بلندگوی دیجیتال روی گوشی

امکان ایجاد کنفرانس

دفترچه تلفن 100 شماره ای

حالت شب

امکان قفل صفحه کلید

قابلیت افزایش تا 6 گوشی

10 حافظه شماره گیری مجدد

ارتباط داخلی بین گوشی ها

منو اصلی