گوشی دیجیتال پاناسونیک KX-DT333

گوشی دیجیتال پاناسونیک KX-DT333

گوشی دیجیتال مدل KX-DT333 از محصولات با کیفیت برند پاناسونیک است که با قابلیت های منحصر به فرد و طراحی زیبا و مدرن در اختیار کاربران قرار گرفته است .

این تلفن دارای یک صفحه نمایشگر یا ال سی دی نورانی سه خطی است که 24 کاراکتر را ساپورت می کند . دارای 24 کلید قابل برنامه ریزی است که البته این ظرفیت قابل تغییر است . از مزیت های خوب این تلفن تغییر زاویه خود تلفن و صفحه نمایشگر آن است که شما می توانید به راحتی آن را برای زاویه دید و کاربری خود تغییر دهید و به سهولت از این تلفن استفاده کنید .

گوشی دیجیتال پاناسونیک KX-DT333

این تلفن دارای بلندگوی دیجیتال دو طرفه و جک هدست است ، قابل استفاده برای داخلی دیجیتال مربوط به کارتهای ۰۱۷۱ -۰۱۷۲ (TDA-TDE-NCP-NS) است و کنسول دارای DSS ۶۰ کلید چراغدار هم بر روی این تلفن تعبیه شده .

این تلفن دارای دفترچه تلفن اختصاصی است که می تواند حداکثر 100 مخاطب را در خود ذخیره کند و امکان جستجوی عددی و الفبایی در فهرست را نیز دارد .قابلیت ثبت تماس ها بر روی این تلفن وجود دارد و برای تماس های خروجی و ورودی هر کدام تا 100 شماره را ثبت خواهد کرد. این تلفن قابلیت اتصال به دیوار را دارد و در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه شده . باکس های سازگار با این تلفن سری TDA و TDE است .

سایر قابلیت ها :

پورت دستگاه آنالوگ

LED پیام انتظار

قابلیت تنظیم صدای زنگ

خروجی اتصال به تلفن جانبی

چراغ نمایش تماس های بی پاسخ

ماژول USB

قابلیت انتظار تماس

 

 

منو اصلی