تعریف داخلی بر روی دکمه های DSS

یکی از مزیت های  تلفن سانترال تعریف داخلی است . یکی از روش های تعریف شماره های داخلی بر روی کلید های دسترسی سریع است . برای این کار ابتدا کلید Program و سپس کلید DSS مورد نظر که قرار است داخلی بر روی آن تعریف شود را فشار می دهیم. بعد عدد 1 را وارد کرده و سپس شماره داخلی را شماره گیری می‌کنیم برای مثال عدد 101 یا 207 و در نهایت کلید Auto Dial یا Store را فشار می دهیم.

پس از انجام این مراحل، چراغ دکمه‌ی DSS در هنگام زنگ خوردن داخلی مورد نظر، به صورت چشمک زن در می‌آید و شما با فشردن این کلید می‌توانید به آن داخلی پاسخ دهید. علاوه بر این وقتی تلفن را هولد می کنید و می خواهید به داخلی مورد نظر وصل کنید احتیاجی به گرفتن شماره داخلی مورد نظر روی صفحه کلید نیست و شما می توانید با گرفتن همان کلید تماس را منتقل کنید . همچنین برای برقراری تماس داخلی هم فقط گرفتن همان کلید دسترسی سریع کفایت می کند .

این قابلیت ها فقط در تلفن های دیجیتال و هایبرید پاناسونیک قابل تعریف است .

استفاده از کلیدهای DSS

تعریف خطوط شهری بر روی دکمه های DSS

برای این کار ابتدا کلید Program را میزنیم و سپس دکمه‌ی DSS مورد نظر را برای تعریف شماره تلفن می‌فشاریم. تا این جا مراحل همانطور که برای تعریف داخلی پیش رفت انجام شد . تفاوت از اینجا به بعد است ، عدد 2، سپس عدد 9 و بعد از آن شماره تلفن شهری را شماره گیری می کنیم و در آخر کلید Auto Dial یا Store را می زنیم.

این مزیت خیلی خوبی برای تلفن های سانترال است که بدون نیاز به گرفتن شماره های داخلی های مختلف میتوان به صورت دسترسی سریع با همه داخلی ها ارتباط داشت . با این قابلیت ها در وقت هم صرفه جویی خواهد شد .

 

 

منو اصلی