نکات مهم نگهداری از ویدئو پروژکتور

نکات مهم نگهداری از ویدئو پروژکتور

رعایت نکات مندرج در دفترچه راهنما برای ماندگاری بیشتر ویدئو پروژکتور الزامی است .

قبل از نصب و راه اندازی سیستم ویدئو پروژکتور خود حتما دفترچه راهنمای آن را به دقت مطاله کنید و به نکات آن توجه کنید . یکی از اولین و مهمترین نکات رعایت حفظ فاصله بین ویدئو پروژکتور و دیوار و سقف است که برای تهویه مناسب هوا در نظر گرفته شده این فاصله 60  سانتی متر است . عدم تهویه منجر به خرابی ویدئو پروژکتور شما خواهد شد.

نکات مهم نگهداری از ویدئو پروژکتور

 

دما بر روی ویدئو پروژکتور بسیار تاثیر دارد شما باید سعی کنید همیشه از دمای آن مطلع باشید همچنین دستگاه ویدئو پروژکتور اصلا نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد اگر هم در محیط بسته قرار دارد نباید وسیله گرمایشی در کنار ویدئو پروژکتور وجود داشته باشد . برای نصب ویدئو پروژکتور بر روی سقف دقت داشته باشید که در کنار کانال کولر یا هیتر قرار نداشته باشد . چه دمای پایین و چه دمای بالا برای دستگاه ضرر دارد شما باید سعی کنید دمای نگهداری از دستگاه پایین تر از 40 درجه و یا بالاتر از 90 درجه نباشد چون در دراز مدت سبب خرابی ویدئو پروژکتور می شود که این خرابی شامل گارانتی هم نیست .

نگهداری از ویدئو پروژکتور در محیط های مرطوب هم اثرات بسیار بدی روی دستگاه میگذارد و باعث خرابی آن می شود . اتاق نگهداری از ویدئو پروژکتور باید همواره تمیز و خالی از گرد و غبار باشد تا به آن آسیبی وارد نشود .

در نصب آن هم حتما باید نکات ایمنی را رعایت کنید اگر دستگاه خود را بر روی سقف نصب می کنید حتما از پایه و لوازم قابل اطمینان و محکم استفاده نمایید. افتادن ویدئو پروژکتور بر روی زمین آسیب های جدی بسیاری به دستگاه وارد می کند.

منو اصلی