نصب سانترال پاناسونیک

نصب سانترال پاناسونیک

نصب سانترال پاناسونیک  : برای نصب و راه اندازی دستگاه سانترال در هر مکانی باید به چند نکته توجه کرد تا بتوانیم برای نصب دستگاه نظم ایجاد کنیم و کابل کشی اضافه و همچنین هزینه اضافه نداشته باشیم و در کمترین زمان آن را نصب کنیم.

قبل از هر کار و اقدامی شما باید مکانی مناسب برای نصب و قرار گیری دستگاه انتخاب کنید . اگر دستگاه را روی زمین قرار دهیم رطوبت و گرد و خاک به آن نفوذ کرده و عمر دستگاه را کاهش می دهد و موجب مشکلات در آن می شود . پس محل قرار گیری دستگاه باید با فاصله از کف زمین باشد .

پست مخابراتی مکانی است که خطوط مختلف را در ساختمان توزیع و پخش می کند و همچنین ارتباط آن ها با خطوط مرکزتلفن را انجام می دهد دستگاه سانترال اگر نسبت به پست مخابراتی دور باشد کابل کشی بیشتری احتیاج دارد که هم موجب هزینه بیشتر می شود و هم کابل بیشتر موجب دست و پا گیری و اشغال فضا می شود . فاصله مناسب تا پست مخابراتی بین یک تا دو متر است .

مشخص کردن مسیر خطوط مخابراتی از خطوط شهری وروردی تا دستگاه سانترال و از سانترال تا داخلی های کارمندان مرحله دوم نصب و راه اندازی است . باید نقشه ای جامع تهیه کرد که در آن همه چیز مشخص باشد در این نقشه باید شماره خطوط رنگ بندی کابل های خطوط مخابراتی و رنگ بندی کابل های داخلی مشخص شده باشد تا در هنگام نصب گمراه نشویم .

توجه کردن به این نکات قبل از نصب بسیار مهم است . همچنین برای نصب دستگاه سانترال حتما از راهی که در دفترچه راهنما نوشته شده استفاده کنید .

منو اصلی