ویدئو پروژکتور بی سیم پاناسونیک

ویدئو پروژکتور بی سیم پاناسونیک

 

ویدئو پروژکتور بی سیم پاناسونیک به گونه ای طراحی شده که به راحتی قابل استفاده برای عموم باشد و همچنین قابلیت اتصال به چند دستگاه مختلف را دارد . برای اتصال به یک یا چند دستگاه احتیاج به کابل و کابل کشی نیست و شما میتوانید در هر مکانی به راحتی از آن استفاده کنید . این دستگاه با توجه به بیسیم بودن به راحتی قابل نصب در مکان های مختلف است و همچنین در اتاق جلسات بدون سیم و ابزار دست و پا گیر قابل استفاده است .

یکی از مزایای این ویدیوپروژکتور این است که به کمک ویدئو پروژکتورهای بیسیم Miracast نظیر مدل های (PT-VW345NZ/PT-VX415NZ) میتوان از طریق دیوایسز های مختلف به آن کانکت شد و تصاویر را نمایش داد از جمله وسیله های قابل استفاده در این مورد می توان به سیستم کامپیوتر ، لپتاپ ، تبلت ، و بعضی از تلفن های هوشمند اندروید سازگار با این قابلیت اشاره کرد . این دستگاه ها میتوانند اسناد یا تصاویر خود را بصورت همزمان و بدون اینکه به شبکه Wi-Fi دسترسی داشته یا بصورت کابلی به اینترنت متصل شده باشند در صفحه نمایش ویدئو پروژکتور مشاهده نمایند.

 

ویدیو پروژکتور بی سیم پاناسونیک

اپلیکیشن های سازگار با دستگاه

به کمک نرم افزار های ویدئوپروژکتور وایرلس پاناسونیک برای اپلیکیشن های اندروید و IOS شما می توانید داده های خود را به راحتی از دیوایس های اندرویدی و IOS به ویدئوپروژکتور بیسیم پاناسونیک در قالب فایل های پاورپوینت، PDF، JPEG  و فایل های دیگر ارسال کنید و با به اشتراک گذاشتن آنها در یک صفحه نمایش بزرگ شکل جدیدی از یک ارائه جذاب را تجربه کنید.

شما میتوانید به کمک نرم افزار های ویدئوپروژکتور وایرلس پاناسونیک برای سیستم عامل های اندروید و IOS که برای این منظور طراحی شده اطلاعات خود را به راحتی از روی گوشی موبایل خود به ویدئوپروژکتور بیسیم پاناسونیک در قالب فایل های پاورپوینت، PDF، JPEG  و فایل های دیگر ارسال کنید .

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ها سازگاری با انواع فرمت فایل هاست که راحتی و بدون دردسر میتوان همه فایل ها را نمایش داد همچنین دارا بودن تابع نشانگر و اشاره گر، امکان نمایش چندین تصویر بصورت همزمان و…از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.

در این ویدئوپروژکتورها می توان تا 16 تصویر از کامپیوتر ها و دستگاه های مختلف را بصورت همزمان نمایش داد و بدین ترتیب از مشارکت چندین نفر در برگزاری جلسات بهره برد.

 

 

منو اصلی