درباره ویژگی های تلفن بی سیم KX-TG6771B

درباره ویژگی های تلفن بی سیم KX-TG6771B

درباره ویژگی های تلفن بی سیم KX-TG6771B

 

یکی از ویژگی های kx-TG6771B  که مورد پسند همگان نیز میباشد، پشتیبانی از سرویس های مشتری است که به همراه آن عرضه شده است. مدت زمان نگهداری  باطری هندست این مدل، چیزی بیش از حد متوسط در باطری یک هندست میباشد. ایستگاه پایه ی تلفن، فقدان یک یا دو ویژگی میباشد، ولی در عوض، چیزی که زیاد جلب توجه میکند، پشتیبانی قوی است که توسط پاناسونیک برای این محصول عرضه شده است. این مدل به همراه گارانتی یک ساله توسط شرکت ایده آل گستر صدر،نمایندگی رسمی پاناسونیک در ایران عرضه شده است و در صورت بروز مشکل میتوانید از سرویس های پشتیبانی از مشتری آن بهره مند شوید. قطعاٌ این مدل را میتوان یکی از صدرنشینان بازار تلفن های بی سیم دانست.

ویژگی ها وامکانات:

تلفن بی سیتم پاناسونیک KX-TG6771B استعداد فوق العاده ای برای توسعه دارد. این مدل میتواند از  بیش از 6 هندست پشتیبانی کند، که برای خانه هایی که از نظر وسعت بسیار بزرگ میباشند، نمونه ای ایده آل محسوب میشود.از قابلیت های هندست های این مدل میتوان به برنامه ریزی آن برای زنگ خوردن و یا زنگ نخوردن اشاره کرد.

 

در شب هنگام، مد سکوت در این هندست بدین معنی است که در صورتی که هندست را در کنار خود در اتاق خواب قرار دهید، به آرامی میتوانید به خواب خود بپردازید، بدون اینکه کوچکترین صدایی از این هندست شما را اذیت کند. البته میتوان هندست های دیگر را به گونه ای تنظیم کرد که در زمان زنگ دریافت تماس شروع به زنگ زدن بکنند. یکی دیگر از ویژگی های لذت بخش در این مدل جایگاه دیواری است که برای آن طراحی شده است که میتوان در مواقع عدم نیاز به هندست آنرا بر روی این جایگاه قرار دارد.یک سیستم پاسخگوی تلفنی استاندارد به همراه این مدل عرضه شده است که دارای ظرفیت ذخیره سازی 18 دقیقه مکالمه میباشد. شما میتوانید از صدای خودکار سیستم منشی این دستگاه برای پاسخگویی در مواقع عدم حضور در منزل و یا محل کار استفاده کنید.

درباره ویژگی های تلفن بی سیم KX-TG6771B

یکی از قابل توجه ترین ویژگی هایی که در KX-TG6771B وجود دارد، آسانی استفاده از آن به خاطر طراحی صفحه نمایش و  صفحه کلید های این مدل میباشد. میزان روشنایی و تضاد رنگ صفحه نمایش این مدل، خواندن تقریباٌ تمامی متون را در هر شرایط نوری آسان کرده است. البته کاراکترها بر روی این صفحه نمایش نسبت به سایر تلفن های بی سیم رقیب کمی بزرگتر میباشند.

از معایب کوچکی که میتوان به آن اشاره کرد سیستم هشدار پیام این مدل است که چراغی که مربوط به هشدار پیام در زمان دریافت یک پیام است، در بالای هندست ها تعبیه شده است، که در مسافت های دور نمیتوان تشخیص داد که پیامی دریافت شده است یا نه. البته این مورد برای بسیاری از افراد زیاد اهمیت ندارد.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی