درباره امکانات وقابلیت های تلفن سانترال مدل KX-T7735 بیشتربدانید…

درباره امکانات وقابلیت های تلفن سانترال مدل KX-T7735 بیشتربدانید

معرفی تلفن سانترال:

تلفن سانترال به تلفن هایی گفته میشود که میتواند چند خط شهری و داخلی را با یک عدد تلفن رومیزی کنترل کرد. تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک ، کاربری آسان و کاربرد بالا قادر به پاسخگویی نیازهای شما می باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های  مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را فراهم آورند .شایان ذکر است که،سیستم های تلفن سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند حداکثر بهره را از این تغییرات حاصل کرده و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید نیاز  مشتریان را برآورده نمایند .این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را  دارند .

تلفن هایبرید پاناسونیک یکی ازانواع تلفن های سانترال می باشد،تلفن هایبرید برای نصب و اتصال در دستگاه سانترال با صفحه نمایشگر سه سطری  مورد استفاده قرار میگیرد.تلفنی زیبا با کارایی ناکافی،اولین تعریفی که از این تلفن در اولیه مشاهده در ذهن می آید.

ازامکانات وقابلیت های آن بایدگفت: گوشی سانترال پاناسونیک مدل KX-T7735

-12 کلید قابل برنامه ریزی (سبز و قرمز)

– مجهز به CALLER ID

– قابلیت نمایش پیام های از دست رفته ،تاریخ و زمان تماس ها

– طراحی در دو رنگ سفید و مشکی

۱۶-  کاراکتر قابل نمایش

– دارای SPEAKER،قابلیت برگزاری کنفرانس و شماره گیری مجدد

شرکت پاناسونیک بعد از تولید T7730 تصمیم گرفت تا این محصول را با طراحی زیبا و شیک تر وارد بازار کند. به همین دلیل گوشی kx-7735 را طراحی و تولید نمود این گوشی علاوه بر ویژگی های موجود در تلفن اصلی با بزرگتر صفحه نمایشگر و اضافه کردن 12 کلید میانبر تماسی (dss) به صورت نمایشی محصول را تکمیل نمود.

کمپانی پاناسونیک با هدف ارتقاء وسایل ارتباطی موسسات و نهادها مختلف شروع به فعالیت نموده و اکنون پس از سالها تجربه علمی و عملی در مراکز مختلف آماده همکاری و ارائه مشاوره در زمینه های سیستمهای تلفن بی سیم و رومیزی پاناسونیک وتلفن سانترال با تنوع بسیار زیاد، انواع دستگاه های فکس و همچنین سیستم های اداری سانترال می باشد.

جهت ارتباط با ما با شماره زیر تماس بگیرید : ۰۲۱۸۱۰۱۰

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی