قیمت تلفن مدیریتی پاناسونیک مدل KX-T7636

قیمت تلفن مدیریتی پاناسونیک مدل KX-T7636

قیمت تلفن مدیریتی پاناسونیک مدل KX-T7636

 

تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک ، کاربری آسان و کاربرد بالا قادر به پاسخگویی نیازهای شما می باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های  مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را فراهم آورند .سیستم های تلفن سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند حداکثر بهره را از این تغییرات حاصل کرده و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید نیاز  مشتریان را برآورده نمایند .این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را  دارند .

به طور کلی سه دسته از گوشی های تلفن را میتوان بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک نصب و راه اندازی نماییم .

1-  گوشیهای تلفن آنالوگ و یا معمولی :

 

از مزایای این گوشیهای تلفن میتوان به قیمت پایین آن نسبت به گوشی های تلفن سانترال پاناسونیک اشاره نمود . این نوع از گوشی های تلفن در صورت پشتیبانی از نمایشگر شماره در صورتی که مرکز تلفن سانترال نیز قابلیت نمایشگر را دارا باشد شماره مخاطب را نمایش میدهد .

2- گوشیهای تلفن سانترال :

 

این نوع از گوشیهای تلفن ، قیمت بالاتری از گوشیهای تلفن معمولی داشته و دارای عملکرد بالاتری نیز میباشند همچنین قابلیت های مرکز تلفن سانترال از طریق کلید های تعبیه شده قابل استفاده میباشد ( به طور مثال دکمه hold ).

 3- گوشیهای تلفن تحت شبکه :

 

این نوع از گوشیهای تلفن که نسل جدید گوشیهای مراکز سانترال محسوب میگردند دارای دو نوع استاندارد پاناسونیک و استاندارد جهانی SIP میباشند . گوشیهای استاندارد پاناسونیک تنها بر روی مراکز تلفن سانترال پاناسونیک کار کرده و از گوشیهای sip میتوان بر روی سایر مراکز نیز استفاده نمود.

کمپانی پاناسونیک با طراحی گوشی دیجیتال KX-T7636 توانست پیشرفته ترین و به روز ترین محصول خود در سری محصولات تلفن سانترال ایستاده (سری KX-T76) را با طراحی زیبا به اتمام برساند. این گوشی که بسیار شبیه تکنولوژی KX-DT346 است، توانست در همان آغاز ورود به بازار توجه مدیران را به خود جلب کند.

 

از علت های  محبوبیت وشهرت تلفن سانترال KX-T7636 می توان موارد زیر اشاره نمود:

  • صفحه نمایشگر ۶ سطری به همراه نور پس زمینه مناسب و وضوح بسیار بالا
  • درگاه USB برای اتصال به کامپیوتر و تبدیل کامپیوتر به تلفن شخصی برای ارتباط بهتر
  • ماژول بلوتوث برای انجام مکالمه ای بدون دخالت دست و امکان انجام کارهای دیگر با استفاده از این روش
  • وجود ۲۴ کلید دسترسی سریع (DSS) برای برقراری تماس های پر تکرار
  • وجود کلیدهای میانبر مدیریتی تلفن برای سهولت در امر برنامه ریزی
  • ظاهری شیک و مناسب جایگاه مدیران و یا کارمندان عالی رتبه
  • امکان تنظیم زاویه پایه تلفن در حالت های مختلف برای راحتی در برقراری تماس و یا مشاهده صفحه نمایشگر

 

گوشی تلفن دیجیتال KX-T7636 تلفنی کاملا مدیریتی با ظاهری زیبا و قابلیت هایی بی نظیر است که اکثریت مدیران از این گوشی برای برقراری تماس استفاده می کنند و از دسته محبوب ترین گوشی های مدیریتی بعد از KX-DT346 به حساب می آید.

 

 

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی