تلفن سانترال چیست؟

تلفن سانترال چیست؟

تلفن سانترال

این روزها فناوری  مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری نیز در حال پیشرفت وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را داشته باشند .تلفن سانترال پاناسونیک با طراحی شیک ، کاربری آسان و کاربرد بالا قادر به پاسخگویی نیازهای شما می باشند . گوشی تلفن سانترال پاناسونیک ، تلفن های  مد روز هستند که نیاز دفاتر شما را فراهم آورند .سیستم های تلفن سانترال پاناسونیک به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند حداکثر بهره را از این تغییرات حاصل کرده و با ارائه محصولات مدرن و بسیار جدید نیاز  مشتریان را برآورده نمایند .این سیستم های تلفن سانترال قابلیت تنظیم برقراری ارتباط با داخلی ها توسط کلید های قابل برنامه ریزی و هم چنین تماس سریع بدون نیاز به شماره گیری را  دارند .

در یک سیستم سانترال تعداد ی خط ازاد در پورت ورودی به تعداد بیشتری خط داخلی در پورت خروجی تبدیل می شود که این امر می تواند سازوکاری برای بهینه سازی استفاده از خطوط تلفن خصوصا در نقاط شلوغ شهر یا مراکز امنیتی به وجود آورد .

مثلا یک خوابگاه 20 اتاقه را در نظر بگیرید با استفاده از این سیستم می توان با یک خط یا بیشتر به تمامی اتاق ها سرویس داد .

مثلا از یک خط برای 4 اتاق استفاده کرد و این خط را به این 4 اتاق وصل کرد البته باید در نظر داشت که هر لحظه فقط وفقط یک اتاق می تواند به خط اصلی و ورودی وصل گردد.هدف از این پروژه طراحی یک سیستم تلفن سانترال یک به ده می باشد که با استفاده از ان می توان از یک خط ورودی برای ارتباط با ده خط داخلی استفاده نمود.

 

“ویژگی های یک سیستم تلفن سانترال”

سیستم تلفن سانترال یک پروژه گسترده می باشد و می توان ویژگی های گوناگونی را برای آن در نظر گرفت.

در این بخش به چند مورد از مهمترین عوامل دخیل در فرایند طراحی یک سیستم تلفن سانترال می پردازیم.

1)شبانه روزی و بی نیاز از اپراتور است.

2)از نظر سخت افزار بهینه و از نظر هزینه مقرون به صرفه است.

3)می توان توسط کامپیوتر وضیعت لحظه به لحظه شبکه را مانیتور نمود.

4)امنیت شبکه به راحتی فراهم و در دسترس است.

5)امکان شماره گیری و برقراری ارتباط با خارج از سیستم وجود دارد.

6)می توان برقراری تماس های داخلی را ممکن نمود.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی