شناخت دستگاه ضبط مکالمات سانترال پاناسونیک

شناخت دستگاه ضبط مکالمات سانترال پاناسونیک

 

یکی از نیازهای شرکت ها و سازمان ها ضبط مکالمات تلفنی انجام  شده میان مشتریان و پرسنل و کارشناسان فروش و پشتیبانی می باشد. استفاده های متفاوتی در لایه مدیران میانی و ارشد شرکت ها از رکورد تماس های تلفنی صورت می پذیرد. استفاده هایی نظیر:

  • بازبینی سفارشات تلفنی مشتریان
  • آموزش کارشناسان فروش جهت ارتقای کیفیت پاسخگویی
  • رسیدگی به شکایات و انتقادات مشتریان
  • بایگانی مذاکرات فروش
  • کنترل و مدیریت مکالمات غیر ضروری
  • افزایش بهره وری منابع انسانی

شناخت دستگاه ضبط مکالمات سانترال پاناسونیک

در شرکت هایی که از دستگاه سانترال استفاده می کنند این امکان فراهم شده است که مکالمه داخلی و هم چنین تمام مکالمه های با خطوط شهری را ضبط نمود. این دستگاه، مخصوص سری تحت شبکه سانترال پاناسونیک است که به مدیریت این امکان را می دهد که از این دستگاه برای ضبط مکالمات کارکنان خود استفاده کند. این دستگاه به سه سری ظرفیت تقسیم شده است که مدیریت می تواند متناسب با حجم تماس های شرکت از این دستگاه استفاده کند. سری 4، 8، 16 خط ،این قابلیت را دارند که متناسب با میزان خطوط پشتیبانی خود تماس ها را در لحظه ضبط کند. این دستگاه قابل پیگیری از راه دور است و مدیریت می تواند به مکالمات کارمندان خود از راه دور دسترسی داشته باشد.
این دستگاه برای ضبط مکالمات به گونه ای طراحی شده است که از یک طرف توسط سوکت به خطوط تلفن و از طرف دیگر توسط کابل USB به کامپیوتر یا سرور شرکت وصل می شود. از ویژگی های بارز این دستگاه قابلیت درج مشخصات مخاطبان بگونه ای است که هنگام تماس مخاطب، پرونده مخاطب بصورت یک پنجره در صفحه نمایشگر کامپیوتر نشان داده می شود.

انواع دستگاه ضبط مکالمات

این دستگاه ها دو نوع آنالوگ و دیجیتال دارند که بر اساس خط مورد نظر انتخاب می شوند. تقسیم بندی دیگر این دستگاه ها بر اساس تعداد خط ورودی می باشد. یعنی یک دستگاه ضبط مکالمات تلفنی قابلیت ضبط چه تعداد خط تلفن را به صورت توامان دارد.

نحوه کار

نحوه قرار گرفتن دستگاه رکورد با خطوط شهری به صورت موازی می باشد. یعنی خط تلفن قبل از آنکه به تلفن متصل گردد وارد دستگاه رکوردینگ می شود. این نحوه پیکر بندی به صورت موازی می باشد که در نوع آنالوگ یا همان خطوط شهری متداول است. دستگاه های دیجیتال که برای ضبط مکالمات e1 می باشند، عمدتا دارای دو پورت به ازای هر لینک می باشند که خط ورودی را به دستگاه می رسانند و خط خروجی را از دستگاه به سمت سانترال ارسال می نمایند.

منبع :مجموعه وبسایت های شرکت ایده آل گستر

منو اصلی