همه چیز در رابطه با تلفن KX-TGF372

ویژگی های تلفن KX-TGF372

تلفن KX-TGF372 یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تلفن های برند پاناسونیک می باشد که دارای دو تلفن بی سیم می باشد و قابلیت ارتقاء تا افزایش عدد گوشی را دارد. این دستگاه پاناسونیک مجهز به تکنولوژی DECT6.0 می باشد که بر طبق این قابلیت برای شما 20 در صد افزایش برد و فرکانس تقویت شده1.89 گیگا هرتز را دارد. دقت داشته باشید که این تلفن تک لاین می باشد ک دارای یک دفترچه تلفن با حافظه ذخیره 300شماره را دارد.

همه چیز در رابطه با تلفن KX-TGF372

برخی از قابلیت های تلفن KX-TGF372 عبارتند از:

1» call block

2» caller id

3» بلوتوث

4» حالت شب

5»waiting

6» امکان تخصیص دادن اهنگ به مخاطبان موجود در دفترچه تلفن

7»monitoring کودک

8» قابلیت استفاده از جک هدست

9»locator

10» آلارم

11» پشتیبانی در زمان قطعی برق

Call block:

اگر شما تمایلی به برقراری ارتباط تلفنی با شخص خاصی را ندارید می توانید شماره وی را به لیست سیاه این تلفن اضافه کنید. این دستگاه قابلیت ذخیره 250 شماره را در این لیست دارد. شما همچنین می توانید در حین مکالمه شماره فردی را به این لیست اضافه کنید.

بلوتوث:

شما با استفاده از تلفن KX-TGF372 می توانید به هر دستگاه وایرلس مجهز به سیستم بلوتوث ارتباط برقرار کنید. در صورت عدم آنتن دهی شما می توانید تلفن همراه خودتان را در نقطه ای قرار دهید که آنتن دهی مناسب است و از این طریق هر تماسی که به روی موبایل خود داشته باشید، تماس ورودی از طریق بلوتوث به تلفن منزل شما منتقل می شود و شما می تواند به راحتی به تماس خود در تمامی نقاط خانه پاسخ دهید. لازم به ذکر ایت که بعه این قابلیت link to cell گفته می شود.

حالت شب:

حالت شب تلفن KX-TGF372 این امکان را به شما می دهد که در زمان استراحت، این دستگاه بدون پخش صدا و فقط از طریق روشن شدن نور تعبیه شده بر روی این دستگاه به شما اعلام میکند که دستگاه در حال زنگ خوردن می باشد. به این نکته دقت داشته باشید که این تلفن ساخت کشور مالزی است.

منو اصلی