بهترین گوشی پاناسونیک

انواع گوشی پاناسونیک

در بین برند های مختلف که به تولید محصولات مخابراتی مشغول هستند برند پاناسونیک در این حوزه بسیار شناخته شده و پر آوازه است. محصولات مخابراتی این شرکت شامل : باکس های مرکز سانترال ، تلفن های بی سیم ، تلفن های رومیزی ، تلفن های سانترال و … است .

گوشی های پاناسونیک در مدل های مختلفی طراحی و عرضه شده که می تواند برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گیرد . بعضی از این تلفن ها آنالوگ است و برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد البته این تلفن ها را می توان برای مصارف اداری هم استفاده کرد . برخی دیگر به نام تلفن های مدیریتی و تلفن های کارمندی شناخته شده هستند. هر کدام از این دسته بندی ها دارای قابلیت های و مشخصات منحصر به فرد خود می باشند.

بهترین گوشی پاناسونیک

در بعضی ادارات و شرکت ها از باکس مرکز سانترال پاناسونیک استفاده می شود . قبل از انتخاب تلفن باید مطمئن شد که تلفن ها توسط مرکز سانترال پشتیبانی می شود یا خیر .

برای داخلی های آنالوگ دستگاه سانترال می توان تلفن های معمولی قرار داد تا هزینه ها کاهش پیدا کند . استفاده از تلفن های دیجیتال برای همه داخلی ها اصلا به صرفه نیست و علاوه بر این برای همه داخلی ها نیاز به استفاده از این تلفن ها نیست . در اکثر موارد فقط برای داخلی هایی که زیاد با تلفن سر و کار دارند مانند منشی و اپراتور تلفن دیجیتال قرار می دهند و باقی را آنالوگ .

تفاوت تلفن های آنالوگ و تلفن های دیجیتال در آزاد کردن خط شهری است . تلفن های دیجیتال به طور اتوماتیک بعد از برداشتن گوشی خط شهری آزاد می کنند و شما می توانید مستقیما شماره بگیرید . ولی در استفاده از تلفن های آنالوگ باید در ابتدا 0 یا 9 را گرفت تا خط آزاد شود سپس شماره مورد نظر را گرفت .

 

منو اصلی