بهترین تلفن پاناسونیک 2018

 بهترین تلفن پاناسونیک

پاناسونیک جزء برندهایی است که کمتر کسی پیدا می شود که نام آن را نشنیده و از محصولات آن استفاده نکرده باشد. اگر به دنبال تلفنی با قابلیت های بالا برای مجموعه و یا منزل خودتان هستید، توصیه ما به شما تلفن بی سیم KX-PRD260 می باشد.

دستگاه تلفن KX-PRD260 یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین تلفن های برند پاناسونیک می باشد که از طراحی زیبا و قابلیت های خوبی برخوردار می باشد. این دستگاه بی سیم از یک پایه و یک گوشی تشکیل شده است. قابلیت های این دستگاه دقیقا مشابه با تلفن بی سیم مدل KX-PRD262 می باشد و تنها تفاوت این دو دستگاه با یکدیگر، تعداد گوشی های آن می باشد.

بهترین تلفن پاناسونیک 2018

لازم به ذکر است که بدانید بر روی پایه این دستگاه، محلی برای قرارگیری تلفن هوشمند شما تعبیه شده است که شما می توانید به وسیله این جایگاه تلفن هوشمند خود را (iphone4) شارژ کنید. البته این تلفن قابلیت جالب دیگری هم دارد و آن هم این است که اگر شما تمایل به شنیدن آهنگ و یا voice خاصی را دارید می توانید با استفاده از یک کابل مخصوص تلفن همراه خود را به پایه اصلی وصل کنید و با استفاده از بلندگو های تعبیه شده بر روی آن می توانید آهنگ موجود در گوشی هوشمند خود را پخش کنید.

دستگاه تلفن بی سیم مدل KX-PRD260 مجهز به تکنولوژی DECT6.0 می باشد و همانطور که می دانید این تکولوژی باعث افزایش برد و فرکانس تقویت شده 1.9 گیگاهرتز می شود. از دیگر قابلیت های این تلفن CALLER ID گویا و CALL BLOCK آن می باشد که بر طبق قابلیت کالر آیدی گویا شما می توانید قبل از پاسخگویی به یک تماس ورودی، پی ببرید که چه کسی با شما تماس گرفته است. اگر شما تمایلی به برقراری ارتباط با شخص خاصی را ندارید می توانید شماره وی را به لیست سیاه خود اضافه کنید. شما می توانید تا 250 شماره عددی را در لیست مخاطبین سیاه خود وارد کنید .

قابلیت های فوق باعث شده است که این دستگاه تلفن جزء بهترین تلفن های پاناسونیک 2018 به حساب بیاید.

 

منو اصلی